Dagens snyggaste outfits!


Camille Bella på väg till Valentions fashionshow. Denna outfit är bara hur snygg som helst !

Det känns som att jag har börjat med ett nytt "dagens inlägg" på min blogg.. för detta är andra dagen på raken som jag kör "dagens snyggaste outfits". Vem vet, kanske det blir en tradition? ;-)

Här är i alla fall de 2 snyggaste outfits jag hittat idag då jag surfat runt lite.


Jessica Simpson. Det är så fräscht med turkost ihop med en sliten  jeansjacka på sommaren. Och solbrillerna passar helt perfekt till! Jag ska föresten fixa extensions igen snart... längtar..! ;-)

Ops, nu såg jag precis vad klockan är så bäst att logga av och gå till sovrummet så jag hinner drömma lite härliga drömmar innan jag ska vakna igen.

Imorgon är det en annandag och då ska jag visa er ett till av mina "favorit hemmahos reportage"!

God natt & sov så gott ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91