Dagens inspiration!


Svenska Plaza kvinna & Plaza interiör, engelska In Style och norska "mamma". Jag blev så glad då jag såg Tilde de Paula på the cover för henne gillar jag verkligen. Hon passar perfekt i sin roll på Nyhetsmorgon på söndagarna.

Vi var på stor "utflykt" idag down town jag och Johanna. Egentligen skulle jag bara ner för att shoppa lite små detaljer till inbjudningskorten men det slutade med en riktigt härlig butiksrunda eftersom det är otroligt sällan som vi är där nere i området kring Karl Johan. Nu undrar du kanske vad som shoppades? Jag lovar att fota och visa imorgon :-)


När vi var ute i solen hade jag mina solbriller från Gucci. Jag kan inte leva utan solbriller på sommaren :-)

Bäst jag går igenom alla era jätte trevliga tävlingsbidrag nu så att jag kan utse en vinnare innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91