ÄNTLIGEN!!!


Jag i min senaste shopping... en tunika / klänning från "Custommade" som jag shoppat idag på rea / salg på min favorit butik Kringlan här i Luleå. 

Jag säger då bara en sak: skam den som ger sig ! ;-)  efter typ 1 miljon försök att få igång min pc så lyckades jag nu ÄNTLIGEN!! så nu ska här bloggas så att ni blir totalt uppdaterade på både igår & idag :-) KUL!!

Men - eftersom min pc är så sjuk så står fr.o.m. nu en ny rosa pc högst på min önskelista till min födelsedag ;-)

Nu ska jag köra på med att blogga om vår dag igår.. !




Kommentarer
Postat av: Nettisens

Åh, började undra vart du tagit vägen.



Har köpt för ca 1månad sen en rosa Vaio i Luxury Pink och jag bara älskar den. Den är mitt lilla husdjur numera.



Kram och ha en fortsatt trevlig vistelse i Luleå!

Nettisens

Postat av: Linda

Så söt tunika! Älskar vitt på sommaren :-)

Nattinatti ;-)

2008-07-16 @ 00:58:51
URL: http://modigamyran.blogg.se/
Postat av: Patricia

Extremt fin tunika! Vill ha!

2008-07-16 @ 09:04:12
Postat av: Camilla

Rosa laptop me like

Vilket märke ska du köpa ??

2008-07-17 @ 01:13:05
URL: http://www.pinklady.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91