Välkommen mormor!

168397-2396
vi var och mötte mamma på flyplatsen igår kväll alla 3. På bilden har hon precis kommit ut från bagagehallen.

Phuket kl. 14.10 torsdag.

Nu är vi 3 generationer som är på väg till beachen :-)

JIG har precis rest hem till Europa och blir borta i ca 1 månad och förmiddagen har därför varit lite hektisk med anledning av det men vi fick i alla fall till en trevlig lunch på balkongen allihopa :-)

Jag bloggar mer i kväll, nu ska vi ut och njuta den underbara dagen!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Nettis

Idag måste du verkligen skicka lite sol och värme till Stockholm, det bara regnar och är mörkt och trist. Hoppas du, Johanna och mamma njuter av livet och badar för oss alla nordbor här hemma..
Kramisar från Nettisen

2008-01-24 @ 07:23:01
Postat av: Titti

Vad trist att han ska vara borta i en hel månad. Här längtar vi efter pappan när han jobbar en hel dag! Hur länge ska mor/mormor stanna? En hel månad? Hoppas ni har en härlig dag på stranden!!! Kram

Postat av: astrid

hei anna stina
stilig din mamma var da, du har jo henne å slekte på he,he At JIG er borte en måned er bare sunt.Du virker veldig selvstendig da, men dårlig gjort at vi ikke kan få ett bilde av han,gulltet ditt og deg.
kos deg med mamma,mormor det er det fineste man har. mistet min ifjor, og det er en sorg du aldri kommer over!kram astrid

2008-01-24 @ 08:10:37
Postat av: Angel

Underbar bil du bjuder på,önskar er en underbar dag på beachen,tråkigt med JIG men är man företagre så är man =) ni ser ut att klara er =)

2008-01-24 @ 08:14:59
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Vad härligt att få ha mammsen på besök!! :-)
Hon ser alltid så piffig ut. Vad roligt att ha en mamma som är så mån om vad hon har på sig.
Så är min mamma med!

Men vad kommer det sig att JIG åker hemåt i 1 mån?? Jag trodde att Ni var i Thailand för att bara vara och vila upp Er? Han verkar jobba en hel del stackaren..

Hoppas att Du, Johanna och mamma har en fin dag!:-)

2008-01-24 @ 08:52:57
Postat av: V, Stämningsfullt

hej!
Vad glada ni ser ut! Så kul!
Johanna ser dock mest intresserad ut av mormors fina halsband :)
Hoppas ni får njuta riktigt nu.
Kram!

2008-01-24 @ 08:56:17
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!
Jag har varit lite fräck och lånat två bilder från din blogg på de kläder du köpte på stranden.....Mina föräldrar åker till Kata nästa vecka, och jag ville visa på vad de ska köpa åt mig, speciellt en sån där klänning. Hoppas det var okej att jag lånade bilderna.

Hälsningar Anna

2008-01-24 @ 09:08:53
Postat av: Jessica

Vilken härlig bild på er 3,ni ser så glada ut :)
Hoppas att ni får en alldeles underbar dag på stranden.
Kram!
//Jessica

2008-01-24 @ 09:16:59
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Isabellas pappa

Vad kul;) Hoppas ni får det trevligt ihop!

2008-01-24 @ 09:55:11
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Henrietta

En klassiker, karln försvinner så fort svärmor anländer! ;-)

2008-01-24 @ 09:59:41
Postat av: Gittis

Ser att hon inte är en rosa tjej utan en röd! Snygg hon är!

2008-01-24 @ 11:28:13
Postat av: Emma

Vilken cool mamma du har! Hon klär i rött! Vilken tur att du och Johanna har mormor att umgås med nu när det kommer att bli lite tomt utan JIG misstänker jag! Kram Emma

2008-01-24 @ 13:21:21
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Kristin

Vad kul att få besök av mamma. Hoppas ni får en bra dag!

2008-01-24 @ 13:22:43
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91