Vackra blommor!

168397-2315
Det är nog lite svårt att se på bilden men orkidéerna är planterade som "stockar", dvs det är typ 3-4 stora grenar på en stor platta, hmm.. inte helt lätt att återberätta.. Men hur som helst - man köper alltså en hel sån är "stock" och då är det ca 120 blommor på den! :-)

Efter att vi sökt en stund efter en vit kruka så visade jag vilka orkidéer jag önskade också satte sig damen ni ser på bilden och planterade dem för mig :-) Svetten bara rann på henne (och på mig..) men hon log och var hur glad som helst precis som ALLA är här nere och det är som sagt det som gör att jag älskar Thailand! :-) Dålig service finns inte!

Kommentarer
Postat av: Fridah

så finaa!

Postat av: Camilla

Instämmer, har bara varit i Thailand en gång, än så länge, men servicen och vänligheten kan göra en alldeles mållös. Ha en underbar dag!
Kram Camilla

2008-01-11 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91