Tråkiga nyheter....

168397-2386

Phuket kl. 21.50, torsdag kvell...

Tyvarr har jag trakiga nyheter... :-(
Sent igår kvall fick jag tag i min datakille som jag kannar och det visar sig att min pc ar sa sjuk att den maste resa hem till Norge med DHL och tas in pa sjukhus nagra dagar for att sedan återvanda till Phuket... :-( Det kanns allt annat an kul....  før som ni vet så tycker jag ju att det ar SÅ mysigt att sitta och blogga på kvallarna nar mitt hjarta somnat...

Som TUR AR så har vi en super snell granne / nabo som låter mig låna hans pc i kvall så just nu sitter jag pa hans balkong och skriver och min mamma ar barnvakt till sovande Johanna :-)

Jag har precis førsøkt att lasta ner bilder men det tar så galet lång tid att jag gav upp till slut och tenkte att det ar battre att jag skriver istallet :-)

Som ni marker så skriver jag från norsk pc så alla svenska bokstaver ar inte pa plats ;-)

Vi har i super bra dagar har nere och idag har vi fatt en hel del leveranser till lagenheten + att jag fått monterat ett par flaktar i taket pa balkongen vilket ar lovely i varmen :-) Jag ønskar så att jag kunde visa er massa med bilder, måste førsøka fixa så att jag får till det så snart jag kan....!  men i versta fall så drøjer det till jag fått tillbaka min pc..

Det var ju bara extremt otur att min pc skulle gå sønder precis då JIG ar hemma i Norge = jag har ingen annan pc att anvanda....

Nu ska jag - optimistiskt - førsøka att lasta ner bilder igen så att ni får se något nytt :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Princess Jessica

Vännen,
Trist att höra med din PC :(
Du vet att du kan skriva svenska ä & ö genom att trycka på knappen till vänster om "enter" knappen
som har ^¨~ på sig. Det räcker att du trycker på den och sen på a eller o så kommer prickarna.
Ett litet tips bara :)
Skönt att höra att ni har det bra ialla fall.
Tänker på er !

Pussiluss :)

2008-01-31 @ 15:05:32
Postat av: emmy

ååh vad mysigt ni ser ut att ha. Är inte alls avundsjuk, nejnej, inte det minsta. Jag VILL hellre vara hemma i kalla sverige och plugga hela dagarna...eh...

Postat av: AnnaStina

Princess Jessica-
Å, det visste jag inte så TACK før tipset! :) ska testa det nasta gång jag lånar den hær pcn :) Nu kom mamma precis och knackade pa och sa att hon vill ga och lagga sig sa jag måste avsluta och gå hem.. Tænker massa på dig vænnen! och jag mejlar så snart kan får tillfælle. Kramar! :)

emmy-
Ja, hær ær verkligen underbart att vara :) LYCKA TILL med pluggandet! Kram! :)

2008-01-31 @ 15:38:04
Postat av: Sofia

Kan du inte skaffa ett konto på bilddagboken.se :-)

2008-01-31 @ 15:47:34
Postat av: Maria

Då får man önska krya på dig till datorn då, hoppas snart den är på bättringsvägen :)

Hoppas ni får en härlig dag imorgon :)

2008-01-31 @ 19:45:40
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91