Storlek 37!

168397-2376
Jag har på mig en av de tuniker jag shoppat på Kata Noi Beach och Johanna har på sig en klänning från "Monsoon".

Jag tror inte att jag behöver skriva att det är varmt här för när ni ser den här bilden på mig & Johanna så ser ni det ;-)  Här är vi på väg ut på shopping i fredags och jag tror att det var runt 34 grader den dagen.

Imorgon ska jag föresten åka iväg och köpa fler orkidéer och lite andra växter till balkongen. Längtar! :-)

Och just det ja - jag såg att någon frågat mig vilken sko storlek jag har? Det var en  högst originell fråga måste jag säga men okej, jag bjuder på ett svar:

Jag har haft storlek 38 så länge jag kan minnas, men ! efter att jag i en period gick ner lite i vikt så blev jag en 37:a. När jag sedan fick Johanna så blev jag typ en 37,5 så jag köper lika ofta 37 som 38, eller föresten: jag köper nog oftast 37 trots allt :-)

Och när vi ändå är inne på siffror så kan jag föresten berätta att jag är 175cm lång :-) Så - jag har nog ovanligt små fötter för min längd ;-)

Kommentarer
Postat av: Anne_K

Underbar tunika! Din blogg är en skön oas i vintervädret i norden. Även om det just nu är mest regn..!

2008-01-20 @ 18:04:48
Postat av: Anne_K

Lägger till mitt namn med ett K då jag upptäckte att det fanns fler med samma namn och som ställer liiite andra frågor än jag hade gjort! ;-)

2008-01-20 @ 18:07:08
Postat av: AnnaStina

Hej Anne K-
Tack snälla du! :) Jag shoppade tunikan på beachen häromdagen. Det kostade hela 80 kronor ;) Vad bra att du la till ett K så att jag inte blandar ihop dig med någon annan ;) Önskar dig en trevlig kväll! Kram! :)

2008-01-20 @ 18:23:40
Postat av: Princess Jessica

Finaste vän !
Vilken SUUPER fin tunika du har på dig. Love it !
Och Johanna är helt ljuvlig i sin söta klänning :)
Vad mysigt för er att din Mamma kommer snart :) Kan tänka mig att lilla sessan blir lycklig att träffa Mormor igen :)
Önskar Er världens bästa dag !
Krameli kramar :)

2008-01-21 @ 07:10:37
Postat av: Amanda!

Hej!
Jaa, dina fötter tycker jag var ovanligt små!
Hahaha, jag är 174cm och har 39-40 oftast 40.
Så lite skillnad faktist.
och vilka fantastiska tunikor som finns där nere.
Åååhh, vad jag skulle vilja vara i Thailand nu..
Men men nu sitter jag här hemma och är sjuk.
Så jag har inte så kul!?
Fast efter att ha läst din blogg så blir man ju alltid gladare så vi får hoppas att det är så idag ochså!
Ha det så bra!
Kramar från Amanda!

2008-01-23 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91