Söndag & måndag = sjukdagar.

168397-2298
Johanna på terrassen igår eftermiddag.

Det blev inte så många foton tagna de dagar då hjärtat var sjuk för då var hon och jag bara hemma och myste.

Men igår var hon lite bättre så då passade vi på att ta en tur till Central Festival då hon sov sin nap. Jag gick runt och stooooor koste mig i den underbaraste bokhandeln som jag hittat och sen mys shoppade vi lite Hello Kitty saker innan vi åkte hem igen.

Väl hemma så var det terrassen som gällde och då gjorde Johanna något hon älskar... hon lekte med vatten! :-) Jag tror att hon tycker att det är super skönt att få vatten på både tår och händer, det svalkar nog skönt i varmen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91