Nu ska jag mysa...!

168397-2343
Här sitter darlingen och myser på Kata Noi beach, söndag eftermiddag.

Phuket kl. 00.25.

Jag passade på att blogga lite nu då internet fungerade men det är sååå tokigt för jag blir avloggad heeela tiden så nu ger jag upp och lägger mig i soffan istället och njuter alla härliga blader jag fått innan jag ska dyka ner i sängen och drömma rosa drömmar :-)

Livet här i Phuket är underbart och det är fantastiskt att varje dag få vakna upp till sol & värme. Jag har ingen som helst hemlängtan och jag ser verkligen fram emot att vara här många fler månader. När internet börjar fungera bättre här på resorten så ska jag skriva och berätta mer om "livet" här men som det är just nu så försvinner allt jag skriver i ett inlägg ungefär 15 gånger innan jag klarar att publicera det på bloggen så den långa historien får vackert vänta till internet fungerar som det ska :-)

God natt & sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

TIPS!
Skriv texterna i typ Word eller nåt ordprogram och så klistrar du in texten på blogg.se. Då kanske du inte hinner bli utloggade under tiden!

Tack för en jättemysig blogg!

Postat av: Princess Jessica

Åh, vilken fin bild !!
Kan inte du mejla mig eran nya adress, vännen ?

Krameli kram :)

2008-01-16 @ 18:59:27
Postat av: v

Kul blogg! Vad gör JIG på alla möten? Följer han inte med er på dagarna/kvällarna?

2008-01-16 @ 19:11:29
Postat av: AnnaStina

Mia-
Tack snälla! :) och TACK för ditt tips! Jag gör precis så hela tiden (kopierar i word) men det tar ändå hur mycket tid som helst att bli på /av loggad konstant hela tiden för det innebär att jag måste sitta och söka upp det trådlösa nätverket varanna minut ungefär.. Kram! :)

Princess Jessica-
Underbara vännen! Självklart ska jag mejla dig adressen :) och TACK för ditt mejl, din fantastiska nyhet gjorde mig såååå GLAD! :) Puss & Kram! :)

V-
Tack :) JIG driver en internetbutik som heter http://www.basketballshop.com och en av hans reklambyrårer ligger här i Phuket så - han är på en del möten där + diverse andra möten. Det är tack vare att JIG jobbar en del som vi har möjligheten att vara här över så lång tid :) Självklart är JIG med oss på dagarna / kvällarna men som sagt: han måste jobba en del också. Det är en del av livet :) Kram! :)

2008-01-16 @ 19:37:39
Postat av: josefine

Vilken fantastisk bild!!!!

2008-01-16 @ 20:12:16
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Frida

Gud va härligt ni har det! Njut av varje dag och ta hand om varandra. Försök att skicka hem lite sol hit i alla fall ;)

kram

2008-01-16 @ 21:34:56
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Sofie

Tanken slog mig hur olika allas liv kan se ut JUST NU. Här sitter jag ute på landet en bit utanför Sundsvall & du sitter på en helt underbar plats i Thailand liksom!
Jag kan tala om att jag är typ HUR avis som helst! ;-) Ha en bra kväll! /S

2008-01-16 @ 21:52:18
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: NinaK

Det ser helt fantastiskt ut så ja förstår att du inte har hemlängtan ;)

2008-01-16 @ 21:59:33
Postat av: Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/

TOK NICE!!

nu måååååste vi också hitta en resa! MÅSTE!

2008-01-16 @ 22:52:12
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: Karin

Ni verkar verkligen ha en underbar resa, vilken ynnest för en sån liten att få så mycket kultur av olika sorter.

Har dock reagerat på att Johanna har napp på varje bild, och måste inflika en lite varning då napp kan försvåra talet...

förtsätt njut och vara "fab" som ni så vackert uttrycker det!

/Karin

2008-01-17 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91