Möbel leverans.

168397-2398
Johanna följer med stor intresse alla leveranser som är på väg in genom dörren.

I onsdags förmiddag kom bl.a. den säng som mamma skulle sova på senare på kvällen :-)

Vi har special beställt en säng till vårt gästrum från butiken "Intercraft" efter samma design som vår trevliga granne Eva-Lena gjort. Det fiffiga med den här sängen är att den har 4 bäddar! man kan nämligen dra ut en säng på varje sida så kan en hel familj komma och bo där inne. Då ligger mamma & pappa i dubbelsängen också ligger kidsen på en sida var i lite lägre sängar. :-)

Förutom sängen så  kom även några andra saker som jag special beställt. På bilden ser ni bl.a. spegeln. hyllan och lite annat smått och gått brevid Johanna.

Jag ska fota och visa er fler interiörbilder från lägenhet nästa vecka då jag fått några fler leveranser :-)

image2405
De var 5 stycken som kom med leveranserna och till skillnad mot hemma så bär de in allt, packar ur allt och monterar upp allt. Det ingår i priset :-) På bilden ser ni att en av dem t.o.m. målade sista lagret färg på hyllan bakom sängen direkt på plats.  Bilden är från gästrummet och ni skymtar även den "sänghimmel" som vi fick levererad häromdagen. Jag har kopierat den dom har på "Evason" för jag tyckte så mycket om den :-)

Kommentarer
Postat av: betty

Hej!vilken härlig tillvaro,ska ni sälja allt då ni åker hem igen?
HUr lång är er vistelse i Thailand?

2008-01-26 @ 09:30:20
Postat av: Mia

Den här lägenheten ni bor i, har ni köpt den? Kommer ni ha kvar den och åka tillbaka till Thailand även efter det att ni flyttat tillbaka till Oslo?
Jag tänker ni köper
så mycket möbler och inreder fint så det vore ju tråkigt om det bara är för några månader..
Ha en jättebra dag! Kram!

Postat av: Lissan

Så fint det blir!! Ska bli spännande att få se mer av lägenheten! Du inreder helt ljuvligt!

2008-01-26 @ 10:04:56
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: V, Stämningsfullt

Hej!
Så fint det ser ut att bli! Ska bli kul att se fler bilder sen :)
Vad skönt att ni mår mycket bätre nu. Synd om din mamma bara...
Ha en underbar dag!

2008-01-26 @ 10:12:58
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Maria

Låter som om det är den ultimata sängen för gästrummet :)Va härligt att ni har fått fler leveranser och av det man har sett ser det riktigt fint ut!

Hoppas din mamma frisknar till snart också!Önskar er en fantastisk lördag med massor av sol och mys!

2008-01-26 @ 10:37:47
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Ser riktigt fint ut! Och vilken service från möbeltillverkaren! Skönt att höra att ni är på benen igen, förutom din stackars mamma. Ha det så gott!*kram*

2008-01-26 @ 10:54:24
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Fia

Hej! Jobbar på ett hotell i Sundsvall och har i helgen ett basketlag som bor här. Alla går omkring i likadana jackor som gör reklam för www.basketballshop.com .. det är väl JIG´s butik ?? :)
Jag tyckte jag kände igen det :)
Hoppas ni solar och badar mycket idag! Kram!

2008-01-26 @ 11:36:10
Postat av: Alinde

Såg att andra undrar oxå, hr länge ska ni bo i Thailand? Säljer ni alla möbler igen då ni flyttar? Hur kommer det sig att ni är där så länge?

Sen undrar jag om din blogg bara vänder sig till dina vänner (kanske skulle ha den lösenordsskyddad i såna fall?) för det känns inte som du svarar på några frågor?

I all välmening!

2008-01-26 @ 14:47:28
Postat av: Irene

Jösses vad folk kan vara avndsjuka. Ni lever ett fab liv och ni har arbetat hårt för att få det. Stå på dig Anna-Stina!!! Take care

2008-01-26 @ 14:59:18
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se
Postat av: Anette Nilsson

Hallå, hallå.. Hoppas att ni har kryat på er ordentligt nu och att mamma/mormor också kommer ikapp. Spännande att se hur ni kommer få det...
Sen undrar jag varför så många ställer samma fråga om hur länge du ska vara i Thailand, hur ni har råd mm.. Gå in och sök på bloggen så får ni svaret eller gör som jag läs alltihop och bli inspirerade av Anna-stina.
Jag hoppas i allafall att du aldrig slutar blogga, då jag älskar din blogg med tips, shopping, Johanna, inredning och massor med positiva budskap..
Kramisar från Nettisen

2008-01-26 @ 16:50:12
Postat av: Martina

Vad är det för golv ni har?

2008-01-26 @ 19:26:35
Postat av: Isabellas pappa

Så fint ni får det;)

2008-01-27 @ 13:01:05
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Hej!
Hoppas att ni alla mår bättre nu och kunnat njuta av en dag på stranden tillsammans.

Kan inte annat än att hålla med om allt Anette och Irene skriver i sin kommentar,det här en så positiv och härlig blogg och läser man hela bloggen så får man svar på det mesta,en del vill förmodligen Anna-Stina hålla privat oxå (vilket är mer än förståligt!!)Det här är hennes liv och hennes blogg,och vad hon skriver om väljer hon helt enkelt själv.

Jag kan inte annat än att beundra ditt mod och din styrka Anna-Stina,du är en fantastisk mamma med en underbart härlig syn på livet!

Kram Jessica

2008-01-27 @ 13:40:39
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Jessika

Jag förstår inte Irenes kommentar om att folk skulle vara avundsjuka - snarare är folk nyfikna, och det är väl inget fel med det? Anette har dock rätt i att svaren står att finna i bloggen, men om man skulle läsa alla inlägg som nytillkommen läsare tar det ett par dagar. Och alla har inte tid med det.

2008-01-27 @ 17:47:38
Postat av: Irene

Har ju läst tidigare frågor, där det frågas hur har ni råd osv, tycker väl att det är lite för personligt att fråga..

2008-01-27 @ 18:19:29
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se
Postat av: Mirelle

Hej... OOj hur länge skall ni få njuta i Thailand.. Jobbar din man där nere o du o lilltussan njuter? Så lyxigt ni har det! Få förunnat!! Har ni köpt ett boende också.. Berätta (om du vill)jag blev så nyfiken... hade aldrig varit in på din sida innan...

Krams/ Mirelle

2008-01-27 @ 18:59:07
Postat av: Lovisa

Alltså eran lägenhet är/kommer bli så fin! Jag älskade erat gamla hem, och det här är minst lika fint! Karm!

2008-01-27 @ 19:24:54
URL: http://lovisawestlund.blogg.se
Postat av: Jenny

Åhhh... nu är abstinensen alldeles för STOR... uppdatera... please!!! :)

2008-01-28 @ 10:41:34
URL: http://me75.blogg.se
Postat av: Nettis

Jaaa, var är du...
Vill också ha uppdatering & lite uppmuntran! ;)
Kramisar från Nettisen

2008-01-28 @ 12:09:47
Postat av: L8

HEj käraste Anna-Stina! Skickar här en liten hälsningar från Stockholm till er alla 3!!! Önskar er sköna dagar tillsammans och att ni får vara friska och krya! Pussiluss till er 3 generationer:)! Njut dagarna tillsammans:)

2008-01-28 @ 15:38:46
Postat av: Jennifer

Hoppas internet börjar fungera för er snart igen! Man blir ju tokig när man inte får några uppdateringar :) Kram!

2008-01-28 @ 21:22:57
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/
Postat av: ca

gleder meg til å se bilder av ferdig leilighet!!!!!(hvis vi får se da :) )
bloggen din er best!!!!!

2008-01-28 @ 21:50:05
Postat av: josefine

Hej Darling! Hoppas du väldigt snart har internet igen. Men nu har ni Mamma på besök så jag tror att ni tokmyser och att du fotar massor som du visar sen =) Puss på er!

2008-01-29 @ 06:24:55
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Jessica

anna-Stina, vi saknar dig :)

2008-01-29 @ 07:23:05
Postat av: Sarha

Hej tjenen.

Hoppas allt är bra med er, blir nästan lite orolig när du inte skriver :-) Håller tummarna för att du, din mamma och sessan är friska och krya och bara har d för underbart för att prioritera bloggen.. Kram Sarha

2008-01-29 @ 08:06:24
URL: http://sweetsarha.blogg.se
Postat av: Susanne

Hej, jag har nog aldrig skrivit förut. Men jag håller med föregående inlägg, utan att alls känna varandra så tänker jag har det hänt er något. Jag hoppas verkligen att ni är krya och njuter av att din mamma är på besök. Ta hand om varandra så ser vi andra fram emot nya inlägg att bli på gott humör av.Kram

2008-01-29 @ 08:18:02
Postat av: AnnaStina

TAAAACK!!! alla underabara ni for era trevliga inlagg! Jag lovar att svara pa alla sa fort jag kan ! Ni gor mig happy!!! :) TACK!!

Kramar! :)

2008-01-29 @ 10:59:37
Postat av: Lisa

Hej anna stina Jag saknar dig och johanna ! :)

2008-07-12 @ 11:36:19
URL: http://stardoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91