Lunch på Sunwing Resort.

168397-2364
Jag & Johanna myser med jätte god lunch på Sunwing. De har en gratis buffé för alla kids med allt de önskar, hot dogs, pommes, spaghetti, grönsaker mm. :-)

WOW! jag har för första gången lyckats lasta ner en bild här på vår resort! Fantastiskt!! :-)

Bilden är från i onsdags då jag och Johanna var och hälsade på våra nya vänner Marie & Co uppe på Sunwing resorten på Bangtao Beach. Vi hade bara DEN mysigaste dagen som jag ska berätta mer om sen. Jag är SÅ glad över att jag lärt känna en ny vän här nere och det har jag min blogg att tacka för! :-)

Nu vaknade precis hjärtat så vi ska iväg på shopping. Och just det ja - vi fick nyss våra nya fina utemöbler! Bord + 6 stolar. Det skulle komma imorgon men kom idag, det är sån service jag älskar! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å det är så härligt att kika in här och få se såna underbara varma bilder på Er vardag! Det räcker för att gör en annans så gråa dag lite ljusare ;-)
Njut o ha det FAB! Kram Zandra

Postat av: toova

ha en trevlig dag :-)

2008-01-18 @ 08:04:33
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: Hanna

Håller med föregående, härligt att få ta del av er härliga Thailands-vistelse! Här hemma (dalarna) borde det vara vinter men är mest grått o vått...Men nu är det fredag och i helgen blir det 1års kalas, ska bli så kul att få fira vår sons första födelsedag ordentligt! önskar er en härlig dag och helg!

2008-01-18 @ 08:04:41
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag älskar verkligen din blogg! Är inne här flera gånger om dagen, även fast du kanske inte har uppdaterat så läser jag saker om och om igen!
Det verkar så härligt. Skulle ha flyttat dit för 2 år sen med min familj men det blev ändrade planer. Hur är det att bo där jämfört med sverige? Vilka för och nackdelar är det?
Sen undrar jag hur länge ni kommer bli kvar ?:)
kram!

2008-01-18 @ 08:35:52
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/
Postat av: Lexie

härlig blogg :D ha en bra dag!

2008-01-18 @ 09:04:39
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Heidi

Herlighet! Så brun du er blitt, søta. Jeg er virkelig blekere enn NOENSINNE, men unner dere all mulig sol og sommer. Stor klem fra Heidi

2008-01-18 @ 09:30:36
Postat av: josefine

Så brun och fin du ær och Johanna ær sååå søtis, søtare blondin får man leta efter, ækta dessutom hihi!
PUSS

2008-01-18 @ 09:43:54
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: v

Så mysigt det ser ut.
Bra med god service. Då blir man alltid glad.

2008-01-18 @ 10:33:29
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Maria

Då får man väl lov att gratulera till första bild-ner-lastningen!

Ha en underbar shoppingdag och en härlig fredag!

http://mimmi84.blogg.se

2008-01-18 @ 13:23:37
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Maria

Då får man väl lov att gratulera till första bild-ner-lastningen!

Ha en underbar shoppingdag och en härlig fredag!

2008-01-18 @ 13:24:16
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Natalie

ni verkar ju ha det superbraa.. men var är resten av familje, bara du och johanna??

2008-01-18 @ 13:49:36
Postat av: Katrine

Hej! Har läst din blogg et tag nu. Jag bloggar för Travelstart.dk och har länkat till dig i et inläg om Phuket. På den svenska sidan (Travelstart.se) och även den norska söker dom alltid folk till att skriva blogginlägg från around the world. Vet inte om det har interesse. men du kan ju kolla ind det. hoppas det är ok att jag länkade till dig. Annars får du såga ifrån. Tyckar du har så många bra tips:)
vh Katrine

2008-01-18 @ 15:42:57
URL: http://travelstart.dk
Postat av: Sandra

Måste bara säga att din dotter är underbart söt :)

2008-01-18 @ 15:44:41
URL: http://saandramaaria.blogg.se
Postat av: anette

Hej!
Jättekul att följa er i Thailand. Vi ska åka ner i slutet av februari och det är så roligt att få tips på var man kan handla osv. Jag är lite nyfiken på tunikorna som du köpt på stranden, kommer du ihåg vad de kostar och om de finns i flera storlekar?
Häls.
Anette

2008-01-18 @ 16:11:59
Postat av: Elina

åååh, vad härligt d ser ut, snart e jag oxå i Thailand (Krabi) åker på söndag.
Har ni varit i krabi?

2008-01-18 @ 16:42:38
URL: http://elina86.blogg.se
Postat av: Petra

Oj vad härligt ni har det! Hur länge ska ni vara i Thailand?

2008-01-18 @ 17:19:17
Postat av: AnnaStina

Zandra-
Tack snälla för ditt trevliga inlägg! :) Jag önskar dig en FAB weekend! Kram :)

Toova-
Tack detsamma :)

Hanna-
Det låter som att du har en underbar weekend framför dig med 1år kalas. Stort GRATTIS till den lilla prinsen! Kram :)

Jennifer-
Tack för ditt trevliga inlägg! :) Du inspirera mig till att göra ett eget inlägg om just hur det är att leva här jämfört med hemma så jag skriver mer om det en annan dag :) Men helt kort kan jag säga att den största skillnaden är det underbara klimatet. Det är fantastiskt att varje morgon stiga upp och ta på sig shorts el klänning utan att behöva titta ut och ora sig för vilket väder det är. Min Johanna slipper varma overaller och mössor och vantar och skor, istället kan hon få på sig en t-shirt på morgonen och gå raka vägen ut på balkongen och leka :) Sedan är maten här jätte god! och det är så billigt att äta färdiga middagar att man inte behöver känna att man måste laga egen mat. Och till sist: alla thailändare är underbara! de är glada, trevliga, ger den bästa service och du möter nästan aldrig en sur min så alla dagar är glada dagar :) Kram! :)

Heidi-
Söta du! nu blev jag glad för jag känner mig verkligen inte brun. Vi har varit här i 5 veckor imorgon och jag har legat i en solstol max 2 timmar totalt ;) Det är tur man får färg bara av att vara ute :) Njut helgen underbara du! Kramar! :)

Josefine-
Thanx darlingen min! :) men som jag skrev till Heidi- jag har verkligen inte solat något så jag hade önskat att jag hade mer färg.. men när mamma kommer till veckan ska jag pressa lite ;)
Förlåt att jag inte mejlat, dagarna bara flyger.. Jag tänker massor på dig och hoppas att du har det riktigt bra. Puss! :)

v-
Ja, bra service förgyller dagarna :)

Maria-
Tack! :) jag önskar dig också en fabulous weekend. Kram :)

Natalie-
Vi är här alla 3! :) Men JIG är inte en del av min blogg så därför skriver jag inte så mycket om honom, men han är som sagt här även om han inte syns ;) Men till Sunwing åkte bara jag och hjärtat, vi hade en tjejdag.
Kram! :)

Katrine-
TACK snälla du för tipset! :) så omtänksamt av dig att tipsa mig :) Jag ska surfa in där i morgon och se om det kan vara något för mig. Trevlig helg! Kram :)

Sandra-
Å, tack snälla du! :)

Anette-
Så underbart att ni ska resa hit! :) Jag önskar er världens bästa resa! När det gäller tuniker så ska du pruta ganska ordentligt. De visar alltid ett pris på en miniräknare och du kan sedan visa dem ett eget pris som är några hundra bath längre :) Jag har betalat ca 40kr / styck för mina men då har jag fått bra pris eftersom jag köpt ca 4 st samtidigt :)De finns i flera storlekar men vissa modeller är onesize.
Trevlig resa! Kram :)

Elina-
Så härligt med Krabi! Jag har inte varit där men jag har vänner som varit dit och de har älskat det så jag är övertygad om att ni kommer att få det fantastiskt. :) Trevlig resa till detta underbara land! Kram :)

Petra-
Ja, vi har det riktigt härligt! :) Vi tror att vi blir här till någon gång i juni / juli men tiden får visa...! Kram! :)

2008-01-18 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91