Inte så rosa, mysigt eller fabulous...!

168397-2359

Jag måste bara visa er den här bilden från vårt besök på "Phuket Zoo" i lördags.

Alltså - okej att det är läskigt med krokodiler, för det tycker jag absolut att det är, men det hade ju räckt att visa oss typ 2-3 stycken för det hade varit mer än nog... Men nejdå, de körde på med hur många krokodiler som helst på denna öppna yta med kanske lite för korta murar runt om för att man skulle känna sig helt bekväm ;-)

Sen hade de en krokodil show också då de stoppade in huvud i gapet etc men den hoppade jag och Johanna över och JIG sa att det nog var lika bra ;-)

Krokodiler är verkligen allt ännat än mysiga.. så de passar egentligen inte in här på min rosa blogg ;-)

Kommentarer
Postat av: v

Åh fy! Jag förstår att ni hoppade över det sista! Fast trots att det var läskigt så blev det väl någon sorts upplevelse ändå? hua....

Postat av: Madeleine Gbg

Hej! Hualigen, det där hoppar vi nog oxå över när vi väl är på plats! En fråga: jag är skaldjursfreak och undrar om ni har hittat något bra ställe med tokgoda skaldjur? Tar gärna emot tips. Hoppas allt är bra med er! *kram*

2008-01-17 @ 15:21:44
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91