Hej soliga fredag!

168397-2306
Här busar vår taxichauför med Johanna då vi är på väg ut för några dagar sedan. Det var bra jag hade en bild i arkivet som jag inte visat nu då jag inte kan lasta ner nya bilder :-)

Phuket, kl. 13.25, fredag förmiddag.

Nu är vi på "internetresorten" så att jag ska kunna blogga med bilder men så fungerar inte blogg.se :-( så jag kan tyvärr inte göra det.... tråkigt.. jag hade SÅ sett fram emot att få visa er bilder från min orkidé shopping igår!

Här är jätte varmt och soligt och härligt dag. Vår taxi chaufför som körde oss hit på morgon sa att de skulle bli ca 38 grader idag och det skulle inte förvåna mig ett dugg.

På morgon har vi föresten haft besök av ägaren av den interiörbutik, "Intercraft", som jag besökte igår och som ska göra både säng, stolöverdrag och en hel del annat till oss. Det är så himla härligt att kunna visa bilder på möbler etc ur ELLE Interiör  och andra blader och fråga om han kan göra de sakerna? och hans svar alltid är det samma: "I can do everything  madame!" :-) 

Jag & Johanna går och badar i poolen här nu också gör jag nytt bloggförsök senare :-)

Carpe Diem!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en underbar Fredag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91