GRATTIS Nettis!

image2305

Jag tror inte jag klarar att ha fler utlottningar för jag tycker det är så jobbigt när inte ALLA får något....  :(

Men jag kan ju tyvärr helt omöjligt ge er alla 176 en almanacka.... Så - jag får tänka på att jag ger er en del av mitt liv varje dag genom min blogg också får jag meddela att den lyckliga vinnaren är .......... "Nettis"! :-)

Utlottningen gick föresten till så att jag skrollade ner på sidan och plötsligt stoppade på en kommentar. JIG är mitt vittne och han hjälpte mig med det tekniska ;-) detta var nämligen första gången jag lottade ut något på min sida.

GRATTIS "Nettis"! :-) Mejla mig din adress till:
[email protected] så postar jag den a.s.a.p.!

I kväll har internet varit så extremt jätte trögt för jag tror blogg.se håller på med något tekniskt underhåll så jag hoppas på bättre blogg lycka i morgon. Nu är det hög tid för mig att hoppa i säng, klockan är 01.10....zzzz....

God natt & Sov gott alla underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bara för go du Anna-Stina ;-)

2008-01-10 @ 19:17:39
Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Grattis Nettis!

Postat av: josefine

visst känns det hemskt, men du är snäll som lottar ut ifrån Thailand! Stor puss =)

2008-01-10 @ 20:06:29
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Nettis

JJJAAAAAAAAA. Äntligen vann jag något, Äntligen kan mina barn kanske bli lite inspirerade att planera sina aktiviteter bättre...
Är sååå glad och tacksam att jag vann.
Kramisar från Nettisen

2008-01-11 @ 07:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91