Gårdagens oväntade shopping.

168397-2302
Johanna på terrassen igår. Prinsesskronan i ena handen och Hello Kitty boxarna i den andra :-)

Jag & Johanna var och myste lite i "Sanrio" butiken inne på "Central Festival" igår och när jag betalade det jag shoppade så tyckte jag det blev lite mer än väntat och det var ju inte så konstigt för då visade det sig att de hade tagit betalt för dessa "boxar" som jag tittat på men inte bestämt mig för.

Men eftersom de bara kostade 499bath (= ca 100 kr) så gjorde det ingenting så de fick helt enkelt helt oväntat bli med oss hem! :-) Och det var bara bra för hon tyckte det var hur kul som helst att dra boxarna ut och in och sätta i / ta ur saker i dem :-)

Kommentarer
Postat av: estelle

snyggt med rosa!

Postat av: Hilde

Ååååhh....hadde virkelig gått bananas der nede jeg altså:-)

2008-01-08 @ 11:45:17
Postat av: Sara

Gud vad söt hon är :) O jättesöta lådor! :)

2008-01-10 @ 16:35:39
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91