Blöjbyte...

168397-2284
När nöden kallar är det bara att byta blöja och sedan shoppa vidare.. ;-)

På den stora shoppingmallen "Central Festival" är det DET fräscha "blöjbyte rummet" inne på barnavdelningen. Jag har faktiskt aldrig varit ett så fräscht blöjbytar rum förut så jag blev positivt överraskad över att det blev i Thailand jag fick uppleva det och inte på NK i Stockholm där det kanske vore mer naturligt?! Egentligen är det ju märkligt att man inte ser sånna här rum hemma i Sverige / Norge. Eller finns de kanske men jag har bara missat dem?


Det som kanske är lite speciellt är skylten på dörren till blöjbytar rummet... det står att det bara är för tjejer..

Jag är så happy över att jag hittat Pampers blöjor här nere på "Tops" (stor matbutik inne i Central Festival) men ett annat märke som också fungerar utmärkt till Johanna är "Huggies" så det blir 50/50 mellan de märkena också suuuuuper snålar jag på sista paketet med Libero som vi har med oss hemifrån som är våra absoluta favvosar ;-)


Kommentarer
Postat av: Amanda!

Det finns ett sådant rum i Piteå på den nya gallerian där!!

2008-01-05 @ 14:53:41
Postat av: Stina

Och hä i stockholm finns det bland annat i Sickla köpkvarter och i Farsta centrum. Vad mysigt ni verkar ha det därborta! Här snöar det. Vackert! (och lite kallt).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91