Blad shopping!

168397-2273
Johanna softar i vagnen då jag shoppar blader.  Det är lovely att vara inne i butiker där det är air condition :-)

Ni vet ju hur glad jag är i blader så gissa om jag blev glad då jag hittade massor med nya härliga blader inne i Phuket Town på en stor shoppingmall som heter "Robinson". (det finns en bra bladbutik på Cental Festival också).

Men nästan alla blader här var på Thai så jag köpte Living Etc, In Style & ett par andra interiörblader på Thai för jag ville få inspiration till lägenheten + titta efter kläder att sy upp (framför allt kjole) och då spelar det ju inte någon roll att det står på Thai  för då är det bilderna jag vill åt ;-)


Elle Decoration + Livin etc på Thai :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91