Vart badrum!

168397-2458
Johanna idag pa morgonen...

Idag kom jag pa att ni kanske vill titta in i vart badrum? :-)

Vi har ett stort badrum med bade separat dusch (syns inte pa bilden) och badkar och man kan ga in till badrummet bade fran vart sovrum och fran gastrummet. 

Den bambushylla som Johanna star framfor sag jag pa en bild i Elle Decoration och har fatt "Intercraft" att gora en exakt likadan och jag ar jatte nojd med den for den blev annorlunda och lite cool och ar perfekt att forvara handdukar (som det gar at maaaang av nar man bade ska duscha hemma och bada ute...). I korgen pa toppen forvarar jag Johannas blojor, cremer etc.

Till vanster ser ni en handdukshallare pa vaggen. Den har jag ocksa fatt "Intercraft" att gora till oss. Jag kopte de 2 bananerna pa "Evason" och de ar egentligen separata handdukshallare men de passade ej till vara handdukar sa - jag fick dem att gora om dem till en san har handdukshallare i stallet. De spacklade igen ett par hal, vande ena bananen at ett annat hall ocksa monterade de pinnen mellan och vips! sa hade jag en fin handdukshallare! :-)

Nu har Johanna redan vaknat sa vi ska snart ta och aka ivag och luncha och fixa lite arenden. Idag ar det dags att fylla upp kylskapet igen, jag gor stor handel 1 gang i veckan och da blir det maaanga liter vatten som foljer med hem :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker det ser så härligt, nästan lyxigt ut när man har handdukarna framme på det sättet. Jag tycker man lätt fastnar i att alltid ha dem undangömda i badrummsskåpet med undantag för de man använder. När vi flyttar nästa gång och det finns plats i badrummet ska jag minsann slå slag i saken :)

Tack för du påminnde mig om en väldigt enkel och bortglömd förvaringsidé :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91