Underbara blader!

168397-2496

I Kata finns det en helt underbar liten "magasin / bok butik" som jag kan mysa i hur lange som helst :-)

Igar gick jag en prommis dit da Johanna sov i vagnen (Kata & Karon sitter i princip ihop) och fick med mig dessa underbara blader hem som jag super myste med igar kvall. 

Nya In Style var ovanligt inspirerande (man far bl.a. titta in i Eva Langorias fantastiska garderob!) och "Homes & Gardens" var lovely! :-) I "US Weekly" ar det som vanligt Britney som dominerar och nu borjar jag bli lite trott pa henne faktiskt... Stackars flicka, hon maste ma hur daligt som helst...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va söt bilden blev när man ser Johannas små händer sticka fram i underkant. :)

2008-02-18 @ 09:03:48
Postat av: Anonym

Haha, ja, hon var blixtsnabb pa att dra bort bladerna sa det var ren flax att jag lyckades fa med alla pa samma bild :) Kram! :)

2008-02-18 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91