Pink Princess Cookbook.


168397-2460

Gissa om jag blev glad nar jag hittade den har extremt sota kokboken pa bokhandeln pa "Central Festival"!? ;-) Den stod dar i hyllan och bara ropade mitt namn.....! :-) Inne i den ar det underbara recept pa kakor, tartor etc och allt ar for prinsessor :-)

Vem vet, kanske t.o.m. jag far till att laga en tarta en dag....? ;-)

Nu ska vi checka ut fran internetcafet for idag och fr.o.m. imorgon ska jag borja kora med "dagens outfit" igen, jag kom namligen precis pa att jag helt kommit av mig med det sedan JIG reste hem och jag inte har nagon fotograf tillganlig pa morgonkvisten :-)

Jag onskar dig en lovely dag och hoppas att solen skiner pa dig!

Vi ska borja var tur med att aka till "Evason" nu och jag tror vi lunchar dar idag om vi far mojlighet :-)

TACK foresten for alla underbara kommentarer jag fick igar! Ni ar fabulous!! Jag svarar er senare...!

Kram! :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Tack för en underbar blogg, jag kollar alltid in här innan ag cyklar iväg till skolan. Det är alltid lika roligt =)

Postat av: Emma

Håller med ovanstående kommentar: Tack för en underbar blogg! Du verkar ha ett sånt härligt liv. Verkar vara så fint där nere och wow vilken lägenhet! Måste vara svårt att skilljas från den sen? ;) Ha en underbar dag själv och tack för att jag får läsa bloggen.

2008-02-12 @ 08:18:05
Postat av: Angel

wow,ursöt ju,håller med alla din blogg är underbar och helt fantastisk man blir alltid happy.

2008-02-12 @ 08:22:17
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: My

vad söt!

2008-02-12 @ 09:00:54
URL: http://mysan87.blogggratis.se
Postat av: Mia Sätterlund

Ni verkar ha det härligt underbart därnere, skulle gärna byta - det är nämligen dimma här i London idag!

2008-02-12 @ 10:55:32
Postat av: H-S

Å, den söta bok har jag sett på internet. Finns även Fairies Cookbook och Mermaids Cookbook. Kostar 116:- på adlibris.se

2008-02-12 @ 11:03:25
URL: http://hannasara.blogg.se
Postat av: Tiina

när jag sitter och läser din blogg om frukost ute i de varma och allt de där önskar jag va där igen. Thailand är så underbart, vi har bokat resa ner till nästa jul/nyår:) 20 dec åker vi och den här gången stannar jag lääängre. Eftersom att jag inte har någon skola som vill ha tillbaka mig:) Ni verkar ha det underbart. Sola lite åt mig då färgen börjar försvinna. Många lyckliga och glada hälsningar från Tiina

2008-02-12 @ 12:58:09
URL: http://tiinapaananen.blogg.se
Postat av: Amanda!

Tackar för en fantastisk blogg!
Helt otroligt underbar paus från all snö och dåligt väder här hemma..
Jag har bara en fundering.
Sen när ni flyttar "hem" igen så vad gör ni med möblerna då?
Hoppas du får en underbar dag!
Ha det bra!
Kram / Amanda!

2008-02-12 @ 14:47:20
Postat av: mimo

har ni flyttat dit premanent ? :P hur länge ska ni stanna ?

2008-02-12 @ 15:46:40
Postat av: Josefine;Blekinge

Följer din blogg sedan ett drygt halvår och tycker det är en sån skön stunds avkoppling att läsa om dig och ditt liv! Du verkar vara en härlig människa!

Ni verkar trivas i Thailand och det förstår jag, skönt att slippa gråvädret här i Skandinavien så här års! Var i Thailand totalt 6 månader under sent 90-tal och det var härligt! Antar att det är "något" mer exploaterat nu, men säkert underbart nu också!
Vilken fin kokbok - jag blev lite sugen på att baka något gott!

Ha det bra!

2008-02-12 @ 17:26:40
Postat av: Princess Jessica

Tack snälla för tipset söta !
I love that kind of books you know ;)
Skriver mer snart.
Pussiluss :)

2008-02-12 @ 18:44:07
Postat av: Emma

Åh. Gillar din blogg jättemycket, det verkar så himla härligt att vara där nere! :)

2008-02-12 @ 20:37:12
URL: http://fabulousemma.se
Postat av: Sara

Men vilken sööööt! Som gjord för dig ;-)

2008-02-13 @ 18:19:09
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91