Nu ska har softas!

168397-2581
Så har ser reklamen før min blogg ut på "
Kamilles" hemsida.

Phuket kl. 21.00, torsdag kvall.

Jag kom precis på att jag inte gidder / orkar børja åka ivag och søka efter kabeln i kvall så det får bli ett fredagsprosjekt istallet.  Så nu ska jag krypa upp i soffan och super softa med alla blader / magasiner som JIG precis packade upp ur de kolli han var och hamtade på Phuket Airport idag.

Det ar: ELLE, Foreldre & Barn, Interiør Magasinet, Bo Nytt och Kamille och det ar inte 1 nr av varje utan upp till 3! Hur lyxigt som helst! :-) Också tog JIG rykande farska kataloger från min favorit interiørbutik i New York. "Pottery Barn" så nu ska har inspireras! :-)

Idag har jag antligen bloggat for "Kamille" igen och ni kan lasa min blogg har: http://www.kamille.no/incoming/article176307.ece   Om lanken inte fungerar så kan ni gå in på http://www.kamille.no också klickar du på den blå ikonen i vanster marginalen :-)

P.g.a. den førlorade kabeln så får jag visa alla bilder från idag imorgon.

Nu - softa dags!

Jag ønskar dig en riktigt trevlig eftermiddag & kvall! och man vet aldrig, kanske bloggar jag lite mer senare då jag softat klart ;-)

Kram!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas du har en trevlig softar stund!! Kram

Postat av: Gossip Gal

Läs kändisskvaller här!

Postat av: Anette

Hej.
Vi åker den 8 mars,9 dar kvar!
Jag har ett tips til;ett besök på ett svenskt barnhem.
Jag har med mig en väska med barnkläder och leksaker som vi ska ge bort,man har ju alltid en massa kläder som bara ligger.
Jag lägger inte gärna i gula lådor,då ver man aldrig vad kläderna hamnar,men nu vet jag verkligen att de kommer rätt.

Ha det bra!!
Kram Anette

2008-02-28 @ 16:23:19
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas att du/ni har en trevlig kväll också :) Vad härligt det låter med massor av nya tidningar! Själv kan jag inte med att läsa något annat än kurslitteratur för tillfället men som tur är kommer det nya tider och en hel sommar att kunna läsa massor av härligheter.

2008-02-28 @ 17:30:46
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Linda

Men,du måste berätta varför du bor i Thailand...=)

2008-02-28 @ 18:42:05
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: twices

haha skön! ; nu - softa dags! :D

ha en bra kväll

2008-02-28 @ 18:56:48
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: AnnaStina

Kristin-
Jag somnade efter typ 5 min så jag får ta igen min softar stund imorgon ;) Önskar dig en trevlig kvall. Kram! :)

Anette-
TACK snalla du för tipset! :) Min mamma och jag hade planer om att åka och besöka ett barnhem som hon ar lite engagerad i då hon var har men vi fick inte till det så det står kvar på min lista över saker jag vill ha gjort innan vi reser hem. Så fantastiskt fint av dig att ta med klader etc. Det önskar jag att jag tankte på innan vi reste hit... Önskar dig en mysig kvall! Kram :)

Maria-
Allt har sin tid i livet :) Det var alla tidningar som jag prenumererar på som JIG hade med sig. Lycka till med studierna! Kram :)

Linda-
Jag har skrivit om det i tidigare inlagg i bloggen så om du går tillbaka lite hittar du info. Jag och min sambo har tagit en valbehövlig "paus" efter många år med jobb dygnet runt. Vi har köpt en lagenhet har och ska vara har ca 6 månader. Super skötn! Kram! :)

Twices-
Ha en riktigt bra kvall du också! Kram :)

2008-02-28 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91