Morgondagens gossip redan idag!

168397-2546
Mars månads "Harpers Bazaar" och morgondagens People.

Phuket kl. 23.15.

Nu kom precis JIG hem från ett møte han varit på så nu ska jag førflytta mig till soffan strax.... :-) Men - først ska jag avsluta bloggandet om dagen.

I Kata ligger det en FANTASTISK butik som saljer blader & bøcker (jag har skrivit om den tidigare). Butiken heter "Bookazine" och jag alskar den! :-)

Idag då jag besøkte butiken så fick de blader ni ser på bilden følja med mig hem och en sak førundrar mig alltid då jag køper "People" eller "US Weekly" har nere och det ar att jag nastan alltid får køpt det blad som det står ett datum som inte har varit annu utanpå. Som idag tex så har jag køpt People som kommer ut den 25:e februari = imorgon.

Detta ar så klart helt lovely før hemma i Oslo får man inte køpt nyaste nr av People førren flera dagar (ofta øver 1 vecka) efter att den kom ut och då har man nastan alltid fått med sig alla news på nett redan så den kanns snabbt lite "gammal"....


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan man hitta snygga gucci plånböcker där nere?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91