Min nya alskling!

168397-2551
Hood & byxa från Juicy Couture.

Phuket kl. 13.20, måndag em, varmt & strålande sol.

Jag ALSKAR Juicy!  Deras skøna dressar ar bara helt lovely att ha på sig och jag "bor" i byxorna varje kvall då jag softar hemma. Sedan tidigare så har jag brun, grå, ljusrosa, vit och nu fick jag en ny alskling av min kara JIG i Valentines present: en rosa! :-)

De har byxorna har en annan modell an alla mina andra, de har namligen fickor både bak & fram också ar de lite lagre i midjan men det bara fab. Jag ar kar! ;-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

den så herlig ut :)
kan jeg spørre hvordan størrelsene er,for jeg har tenkt til å kjøpe meg en dress,men må kanskje kjøpe på nettet,de er jo så dyre her i norge!?
hvor har du kjøpt de andre fargene?i norge eller utlandet?
ha en fin dag :)

2008-02-25 @ 08:07:05
Postat av: Emma

Jag önskar att Juicy kunde fixa dragskor i bensluten så även vi korta kan ha deras mysiga byxor!! /Emma

Postat av: Kristin

Fin färg!

2008-02-25 @ 09:27:40
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Caroline-
Ja, den har super harlig! :) Juicys hoods ar små i storleken så jag køper L eller XL, byxorna ar normala så dar har jag M.
Jag har køpt mina andra Juicys både i Norge och i New York.
Ønskar dig en mysig kvall. Kram! :)

Emma-
Det ar super enkelt att sy upp benen på Juicys byxor ! bara att lagga upp så mycket man ønskar och man førlorar ej passformen vilket ar perfekt! :) Kram! :)

Kristin-
Tack! det tycker jag också :)

2008-02-25 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91