Mama lyx.

168397-2447
Kolla in det speciella formatet pa Aftonbladet...

Jag blir helt lycklig nar jag hittar nya blader att mysa med pa kvallarna da Johanna somnat for da jag varken har bra TV eller internet sa ar det bladet & bocker som galler :-)

Igar nar vi besokte Karon sa hittade jag en hel del svenska blader och det ar LYX for har i Chalong dar vi bor finns inte ett svenskt blad i sikte, inte svenska dagstidningar heller. Men i Karon dar kryllar det av dem for dar bor det mycket mer svenskar an har sa igar shoppade jag Amelia, Plaza kvinna och Dromhus & tradgard.

Aftonbladet som ni ser ar old news men jag ville mest visa formatet. De flesta butiker har nere har namligen borjat att printa ut en version av Aftonbladet fran internet och da ser den ut sa har. Lite trist tycker jag for nog ar det mysigare med en "riktig" tidning att halla i handen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91