Loooovely day!!



168397-2406
Har ar jag & Johanna pa Kata Noi Beach forra veckan. Det gick STORA vagor den dagen sa vi lekte mest i sanden :-)

Phuket kl. 11.10 mandag formiddag.

ENTLIGEN!!!! har jag funnit en losning pa hur jag ska kunna blogga!!!! :-) och nu ar jag bara sa HAPPY!! :-)

Jag sitter nu pa ett internetcafe inne i Chalong. Tog en taxi hit fran resorten och det tar ca 5 min. Och det som ar PERFEKT har ar att jag kan lasta ner bilder ocksa! :-) det ar namligen en Kodak butik sa har jobbar de med att framkalla bilder for fullt :-)

Det har ju inte bara varit sa att min pc gatt sonder, det har dessutom inte varit nagot fungerande internet pa var resort pa maaaanga dagar :-( Haromdagen satt jag tex inne hos min super snalla granne Roar - han later mig lana hans pc precis hur mycket jag vill - ocksa skrev jag DET langa inlagget men da jag skrivit klart sa var jag utkastad fran nett. Och sa ar det OFTA pa var resort tyvarr. Nu har de sagt att de fixat nya ledningar sa att vi kan plugga in i vaggen istallet for tradlost och da menar de att allt ska fungera battre. Det ska vara pa plats om ca 2 veckor.

Men - jag kommer att aka hit och blogga varje dag nu!! Gud vad kul!! :-) Jag har verkligen saknat att inte kunna blogga och jag har saknat kommunikationen med er som laser! sa - det kanns fantastiskt att vara back in blogg business igen! :-)

Jag hoppas att allt ar bra med er som laser och TACK for ert talamod da jag inte kunnat blogga pa en stund. Ni ar underbara!

Nu ska jag skynda pa har och lasta ner fler bilder :-)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi saknar dig när uppdateringarna dröjer! Många fina bilder som vanligt! Ha en skön vecka! /Emma

Postat av: Maria

Välkommen tillbaka, du har varit saknad :)

2008-02-04 @ 11:02:01
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: lilla anna

Så roligt att du funnit ett sätt att blogga. Har saknat dina inlägg :) Kram

2008-02-04 @ 15:24:44
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Nelly

va kul att du bloggar igen! saknat dina glada inlägg och fina bilder.

hoppas att ni har det bra.

2008-02-04 @ 16:27:34
URL: http://www.hideseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91