Lill-lordag idag!

168397-2499
Har ar vi och shoppar orkides haromdagen. Titta till hoger om oss, man vill ha ALLIHOPA! ;-)

Phuket kl. 11.15, onsdag fm.

Jag var helt overtygad om att min super trotta prinsessa skulle somna BUMS! da vi hoppade in i taxin for att aka till internetcafet men ickesanicke ;-) sa - nu springer en klarvaken Johanna runt, runt, runt har inne och jag tror tyvarr inte jag klarar att slappa av och blogga sa vi far nog ta en prommis... Ocksa hoppas jag att den bidrar till att hon somnar och att jag kan ga tillbaka hit strax igen for idag vill jag verkligen blogga! :-)

Aterkommer forhoppningsvis strax. Hall tummarna for att Johanna somnar!!

Kram! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91