Karon Beach kl.11.35..

168397-2482
Sa har sag termometern ut pa var balkong igar kvall runt kl. 18.45...! Lovely! :-)

Nu har vi kommit till Karon Beach och - som planerat - sover nu min alskade prinsessa sa att jag kan blogga innan vi ska ga ner och mysa pa beachen :-)

Det gar en gratis badbuss fran var resort varje dag kl. 11.30 (med retur kl. 16.30) och den gar till olika strander varje dag. Idag var det Karon och andra dagar ar det Kata, Kata Noi och Naiharn. En perfekt service ! :-)

Har i Karon kryllar det av svenska turister (som jag skrev forra gangen vi var har) och jag har precis shoppat nya Amelia + Se&Hor for att fa mig latest news ;-) Aftonbladet ar sa trist att kopa har eftersom den ar utprintad fran internet sa den laser jag pa nett istallet...

Kommentarer
Postat av: Lindis

Hoppla det var VARMT! =) Har ni aircondition i lägenheten månne?

2008-02-17 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91