Johanna & mormor leker.

168397-2428
Bilden ar fran forra veckan da vi var pa Nai Harn beach.

Phuket kl. 11.45, lordag fm. Stranande sol & ca 34 grader.

Johanna bara alskar att leka med hink & spade och hon och mormor lekte hur mycket som helst nar vi var pa stranden. Pa bilden har Johanna badat klart for dagen sa hon har fatt pa sig sin svala body och sitter och myser med torr bloja.

Jag har kommit fram till att jag tycker att det ar skonast att vara pa stranden pa eftermiddagen for da ar det inte sa dar super varmt utan det bara helt underbart skont. Sa skont att man faktiskt klarar att sitta i solen lite :-) Mitt pa dagen ar det nastan for varmt for det, da blir det mest svala skuggan :-)

Nu har Johanna vaknat och personalen leker med henne. Var taxi kommer kl. 12 och hamtar oss sa jag ska skynda par har nu sa jag hinner med ett par till inlagg :-) Det kanns jatte kul att kunna blogga igen!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91