Hurra!! Min favvo bok blir film!

168397-2589
Isla Fisher från inspelningen av min favvo bok "Confession of a shopaholic".

Phuket kl. 13.00 och det små regnar...

Jag trodde nästan inte mina ögon då jag satt har och slappade i solstolen och bläddrade i senaste "US-Weekly" och såg en bild av Isla Fisher från inspelningen av filmen "Confession of a shopaholic"! :-)

Det betyder med andra ord att min favvo bok av Sophie Kinsella ska bli FILM! Tjohooo! :-) Nu ser jag med spänning fram emot premiären och om du inte har läst boken med samma namn så ar det bara en sak att göra : löp & köp! ;-)

Nu ska jag försöka slappa lite till om jag kan men jag blev så glad att jag nästan får lust att sprätta en champagne! :-) och det härliga är att det vore helt okej att göra det för klockan är ju efter 12 och det ar FREEEDAG!


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Den boken håller jag på och läser nu! Jag hade helt missat Sophie Kinsella, men jag är jätteglad att jag har upptäckt henne. Sträckläste "Mina hemligheter" på en dag! ;)

Postat av: Anette

Gomorron!!
Om du gillar att läsa såna böcker,så finns det en svensk tjej som heter Denise Rudberg,som skriver liknande.
Om tjejer som lever jet-set liv och älskar att shoppa,jag gillar att läsa såna böcker....det är ganska långt ifrån min vardag.

Hoppas att det där regnvädret drar bort tills vi kommer;)
Den dära stora "hello kitty"affären,låg den i Pattong? Min dotter(12)vill gärna dit,hon har beställningar ifrån sina tjejkompisar..hihi.

Ha det bra och hoppas att din dotter(som har samma namn som min)kryar på sig!
Kram Anette

2008-02-29 @ 07:12:34
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Princess Jessica

Underbarste vännen !
Åh, vad underbart att boken ska bli film !! Det är absolut värt att fira :)Tack för att DU gav mig boken i födelsedagspresent för några år sedan :) !
Önskar Er en helt LOVELY helg !
Pussiluss Jesiica :)
PS. Har du möjlighet att mejla eller sms`a mig din adress

2008-02-29 @ 07:21:08
Postat av: Angel

tihi ja jag vet detta såg d för längfesen å jag älskar shopaholic
så d ska bli superkul och jag längtar så efter filmen.

2008-02-29 @ 07:24:16
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh, vad kul det. Det ser jag fram emot. /Emma

2008-02-29 @ 07:35:43
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Sara

Kul! Den boken är bra! Kan tipsa om att den finns på bokrean nu...

2008-02-29 @ 08:44:42
Postat av: Maria

Den boken har jag faktiskt inte läst, kanske att man skulle kunna fynda den på bokrean då :) Alltid kul med lite tips på ny sommarläsning!

2008-02-29 @ 09:12:07
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Mi

Åh jag bara älskar böckerna! Den filmen skall jag absolut kolla in

2008-02-29 @ 09:20:00
URL: http://micaas.blogg.se
Postat av: jenny

Låter kul, jag har precis börjat läsa boken själv nu, har bara kommit någon sida men verkar bra..:)

2008-02-29 @ 12:08:51
Postat av: fanny

åh vad roligt att de blir till film :D

2008-02-29 @ 13:44:27
URL: http://faannybackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91