Godmoooorgon alla fabulous girls & boys!

168397-2549
Jag och Johanna idag på morgonen. Jag har på mig linne / singlett från Odd Molly och shorts från Frensh Connection. Johanna har N.Y shopping topp från R.L och sin stora solhatt från H&M.

Phuket kl. 13.00, måndag fm.

Idag slog prinsessan upp sina blå kl. 07.45 och då ålade hon sig direkt upp ur sangen och gick ut i vardagsrummet och børjade vifta med sin rosa ballong som hon fick harmdagen. Johanna alskar ballonger lika mycket som jag gør, man blir glad av dom! :-)

Nar vi duschat och klatt oss så hamnade vi pløtsligt på en spontan walk runt på resorten innan vi gick hem och myste med frukost på balkongen.

Idag ar det V A R M T har, och før en stund sedan så ØSTE regnet ner så dar mycket så att det kandes som att någon stod och hallde vatten ur en gigastor hink øver oss :-) Men det som ar så harligt med regn har nere ar att det går øver lika fort som det børjade så nu skiner solen och vi ser blå himmel igen :-)

Johanna ligger och sover sin nap nu och jag njuter "bloggstunden".

"Det som var pinsamt igår kan vara humor idag."
/Ur "En harlig bok."

Detta citat ar så sant som det ar sagt! :-)

Nu njuter vi dagen och ser till att fånga alla lyckliga øgonblick vi kan hitta idag!

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Titti

Ballonger är mina favoriter också. Blåste 150 stycken nu när vi hade 2 årskalas! Tur att jag och barnen är på samma nivå! Ha en fprtsatt bra dag!

Postat av: Maria

Citatet var fantastiskt bra, de stämmer verkligen :)

2008-02-25 @ 13:35:36
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Titti-
Åååå så UNDERBART med 150 ballonger till kalaset! Misstanker att det blev stor succe! :) Trevlig kvall! Kram! :)

Maria-
Ja, visst var det ett riktigt bra citat! :)

2008-02-25 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91