Fredagens citat.

168397-2587
Johanna älskar att mysa med sin stora Hello Kitty som hon fick på sin 1,5 års dag. Bilden är några dagar gammal (måste hämta kabeln senare!).

Phuket kl. 12.00, fredag.

Precis när jag höll på att göra oss klara för att åka iväg och hämta kabeln så somnade Johanna mot min skulder och nu sover hon sött i sin säng. Det förtjänar hon verkligen idag för det ar så klart mycket mysigare för henne att sova bland kuddar, täcken och gossedjur än i vagnen, speciellt nu då hon är så snuvig :-)

Själv har jag precis mumsat i mig en lyxigt god croissant som min snälla granne Roar kom förbi med och ska nu lägga mig i en av solstolarna på balkongen och mysa med alla blade som JIG packade upp igår och som jag somnade ifrån.

Har kommer dagens:

"Utan kärlek till oss själva blir bekräftelse från andra något vi inte kan ta till oss."
/ Ur "En härlig bok."

Jag önskar dig en riktig kanon start på den här dagen! :-) och du - kom ihåg att dagarna blir vad vi gör dem till så om du bestämmer dig för att ha en toppen dag så får du det! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Hoppas Johanna känner sig bättre snart!

Postat av: Anne_K

Vilken härlig Hello Kitty mjukdjur! Vill ha!!
Fast då blir det ju ingen annan shopping... den där tar väl upp hela resväskan...

Undrar hur mycket övervikt man få ha på planet..
;-)

2008-02-29 @ 07:20:35
Postat av: Maria

Vilka härliga citat du delar med dig :) Tack!

2008-02-29 @ 09:13:41
URL: http://mimmi84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91