Framvisning av leksaker..

168397-2577
Johanna har framvisning av sina leksaker. I bakgrunden ser ni foresten den tavelvagg jag haller pa att fixa (den ar inte klar annu)  bakom soffan pa tavellister fran Ikea (de hade jag med mig till Thailand).

Phuket kl. 11.50, Karon Beach, torsdag fm.

Johanna tycker att det ar SA kul att visa fram alla sina leksaker da vi har besok sa igar kvall gick hon fram och tillbaka mellan balkongen och vardagsrummet och hamtade ut ALLA sina saker och alla Hello Kitty gossedjur och visade stolt fram dem for Berit :-)



Kommentarer
Postat av: Madde

Det blev ju super snyggt!!!
Ska göra en sådan över vår tv... där e lite borr hål att dölja :)

Tack för trevliga , inspirerande blogg...
Super kul att läsa TACK!

Kram

Postat av: Pethra

Så fint ni har fått det! Hos oss råder det ett stort inrednings/bygga-om-projekt men med en liten 7 månaders så tar det tyvärr sin lilla tid. Tips på hur man står ut under tiden? :o)

2008-02-28 @ 07:25:21
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: boudoiranette

Hej Anna Stina!
Måste bara få berätt hur beroende jag har blivit av din blogg....den är verkligen inspirerande och igenkännande. Driver själv en "rosa butik" Boudoir,har givet vis rosa lackpåsar från embacollage...... och älskar dessutom mina 4 barn juicy, gucci, rosa. ;) har fördrivit en vecka med att läsa hela din blogg, så nu är jag helt fast. men som sagt blivit otroligt inspirerad. Kram Anette

2008-02-28 @ 07:45:05
Postat av: caroline

nå så man jo hvor fint det hadde blitt inne!!!lekkert!!!!!

2008-02-28 @ 14:45:18
Postat av: V

Hej! Jag lånade den här bilden, hoppas att det var okej. Säg till annars! Kram Viktoria

2008-02-28 @ 21:19:38
URL: http://vickansfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91