Gizmolinas jultips.


Snygga Heidi Klum.

Nu ska Johanna få mysa i vagnen och jag ska gå runt och fixa några ärenden så jag önskar dig en härlig eftermiddag och återkommer så fort vi kommer hem igen och senare idag ska jag presentera vinnaren i
tävlingen. Håller tummarna för er allihopa ! :-)

Men innan vi går så får ni dagens jultips:

 
En GLAD nyhet !! Jag såg att den fina julstjärnan från Men at work som jag tipsat er om tidigare finns på Design Torget (här i Oslo är Design Torget i House of Oslo)  ! och där kostar den bara 200nok !  Har aldrig någonsin sett den till ett så lågt pris förr så löp & köp innan de upptäcker att de prisat den lågt och höjer den ;-)

Nu går vi ut ! :-)

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej.

Vad härligt att Johanna mår bättre i dag hoppas att det blir lucia tåg för er i morgon. Min natt har varit mycket vaket Emma sov jätte oroligt och febern har inte gått ner så nu ligger hon här i soffan och sover. Min man är säljare på polarbröd så då är det tidiga morgonar men han kommer oftast hem tidigt på dan. Hoppas att ni har en bra Torsdag. Vad skall ni göra i helgen? Om ni är hemma över jul kommer din familj från svergie till jul ? Ha det nu så jätte bra kram på er underbara tjejer.

Madelene,Emma

2008-12-11 @ 14:49:07
Postat av: Anna

Bra tips! Tack! Trevlig eftermiddag!

Postat av: LOST BLOGGEN

Lycka till med dina ärenden. :-)

2008-12-11 @ 16:28:28
URL: http://lostnews.blogg.se/
Postat av: stinis

aaa precis den där tjejen är hur söt som helst!





:)

2008-12-11 @ 16:48:23
URL: http://kissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91