Sjukdag.


Idag har jag på mig linne/singlet från By Malene Birger (linnet heter "Dawn" och jag kan inte leva utan dem...) och skön tröja i ullmix från Bruuns Bazaar. Johanna myser i skön tröja från Polarn & Pyret och så här gör hon nästan hela tiden med handen för det rinner från både ögon & näsa... stackars lilla hjärtat...

Johanna är i så dålig form att jag inte tror att jag vågar ta med mig henne ut idag, istället ska jag lägga allt fokus på att hon ska bli frisk för jag vill inte att hon ska missa sitt första luciatåg på dagis på fredag....  Jag blev rörd bara av att shoppa hennes lucia/tärna linne häromdagen så jag får nog ta med mig Kleenex när det är dags ;-)  (köpte lucialinnet på Lindex. 99nok).

Hoppas att du har en strålande dag ! :-)


Kommentarer
Postat av: Efva

Jag minns när min dotter var liten, hon är 10 idag, hon var alltid sjuk till lucia. Det är väl en period i december när det går mycket virus och magsjukor. Hoppas hon får vara med fredag.

2008-12-10 @ 12:26:52
Postat av: Anna

Krya på dig lilla Johanna!!!

Postat av: mini

krya på kramar från oss, ända från sthlm! mini & viliam

2008-12-10 @ 13:36:58
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Elfa-

Tack snälla ! :) Det är verkligen något magiskt med det där att de små blir sjuka när det minst passar. Önskar dig en härlig dag. Kram ! :)





Anna-

Tusen TACK !! :) Njut dagen! Kram :)





mini-

Tack så jätte mycket ! :) Happy onsdag! Kram :)

2008-12-10 @ 14:49:54
Postat av: tanja

Vad sött foto :)

Kramar tanja

2008-12-11 @ 04:50:59
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: Plåtsson

naw vilken mysig bild:) när man ser en sån bild längtar man bara till den dagen då man kan skaffa ett eget barn:P

2008-12-11 @ 19:22:52
URL: http://zecarioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91