Queen of high-heels!


Miss.Beckham goes shopping.

På tal om att mina nya skor känns lite höga...... Victoria Beckham är verkligem the queen of high-heels! och hon trippar t.o.m runt på HÖGA klackar då hon går tur i parken med familjen, titta här så får du se:


A walk in the park , Centralpark, i Christian Louboutin och en Chanel i big size.

     
Victorias outfits i veckan som gått.  Inte en jeans i sikte... men jag är helt säker på att jeansen åker på så fort hon kliver innanför dörren hemma ;-)

Jag ska absolut ge mina skor en chans ! ska övningsgå här hemma ;-) 

Nu behöver jag er hjälp ! VILKA gick vidare i Dansbandskampen i kväll ? Johanna vaknar hela tiden så jag satt och läste Musse Pigg för henne sista delen av programmet.  Men jag räknar iskallt med att det var mina favoriter Scotts också Larz Kristerz . Eller?


Kommentarer
Postat av: mia

japp. det var dom som gick vidare! ha en trevlig kväll!

Postat av: Amanda

Kan glädja dig med att det var favoriterna Larz Kristerz och Scotts som gick vidare :)

2008-12-06 @ 22:22:24
Postat av: Tiina

Haha, höga klackar är inte alltid lätt, men dina nya high heels va riktigt riktigt snygga!!

2008-12-06 @ 22:54:34
URL: http://tiinak.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi JA jag tror också att Victoria hoppar i jeansen när hon kommer hem =).



Ha det gott.

2008-12-07 @ 00:05:38
URL: http://linndiz.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Mia & Amanda-

Taaaack snälla ni! det var GLADA nyheter att mina favoriter gick vidare !! :) KUL ! Jag hoppas Scotts vinner men Larz K blir tuffa motståndare... Kram ! :)





Tiina-

Tack så mycket ! Kram :)





Linda-

Hon måste ju bara göra det för hon springer väl inte runt och busar med barnen i tight klänning? eller ja, man vet ju aldrig ;) Kram ! :)



2008-12-07 @ 00:27:18
Postat av: Jenny

Hej Anna-Stina! Angående sängen som Johanna har, går det att ha ett spjälskydd runt om till en liten bebis eller måste man ha ett special med tanke på att sängen har en liten annan form än en "vanlig" spjälsäng? Kram

2008-12-07 @ 00:55:42
Postat av: Emma

haha ja alla är vi då olika. Skulle jag gå i parken med min familj skulle det då bli lågskor!

2008-12-07 @ 01:13:13
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Jenny-

Jag köpte Johannas säng i somras så vi har aldrig använt den som spjälsäng men - jag känner mig helt säker på att du kan använda vilket standard spjälskydd som helst till sängen :) Själv använder jag fortfarande spjälskyddet i Johannas säng men eftersom vi dragit ut sängen så når det inte helt runt längre men det skyddar i alla fall på 3 sidor och det gör sängen lite mysigare :) (det spjälskydd vi har kommer från Lexington). Sängen är underbar så jag kan varmt rekommendera den! Kram :)





Emma-

Ja, det är inte så ofta jag ser någon i high heels i parken :) Kram ! :)

2008-12-07 @ 01:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91