På min önskelista...

 
Hösten/vinterns kollektion från Gucci är den snyggaste de någonsin har haft tycker jag ! (jag älskar nitar) och Juicy är proffs på snygga kläder och coola accessoarer.

Snälla tomten, jag önskar mig den här fantastiska väskan från Gucci och halsbandet från Juicy Couture.

Drömma kan man ju alltid... ;-)

Nu måste jag passa på att blåsa mitt nytvättade hår torrt också ska jag pynta lite med nya fina tygband som jag köpte från Maileg igår.  Ska fota och visa pyntandet senare :-)


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Supersnygg Gucciväska! Snyggt med svart och guld...



Ha en mysig tredje advent! Kram från Örebro

Postat av: Madelene(Landvetter)

Hejpå er tjejer.

Önskar er en trevlig söndag.Min lilla docka fick till baka sin feber i dag så nu ligger hon och sover brevid mig.Många BAMSE kramar till er.

Madelene

2008-12-14 @ 10:52:45
Postat av: Att ha det gott

Det där skulle gärna få komma hit till mig

Ha en trevlig Söndag

2008-12-14 @ 11:39:45
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91