HAPPY fredag !


Idag har jag på mig tunika från Zara, tights från H&M, skor BilliBi och favorit pälsen från Stella Nova. Min väska är köpt på Zara i Phuket i våras.

Det är helt otroligt att det är fredag idag och att det är julafton på onsdag! Jag ligger SÅ efter med allt den här julen och har fortfarande bara köpt en enda julklapp...  TUR att det är 4 dagar kvar ! ;-)

Hur går julförberedelserna för er ? Är ni i box ? eller är ni som mig, ute i sista sek.?

Johannas dagisfröknar blev SÅ glada & tacksamma över julklapparna på morgon och själv blev jag så rörd att jag började gråta då jag fick ej påse som det låg 2 paket i från Johanna till mig och JIG . Det var när jag såg lappen "till mama från Johanna" som tårarna kom för det är första gången jag får en gåva av Johanna. Plötsligt kände  jag mig som en MAMMA, det var en både märklig & mäktig känsla... :-)  och nu ser jag fram emot att öppna paketet på julafton !


Så här såg mitt "skrivbord"  ut hela dagen igår...  Jag jobbar med ett otroligt spännande uppdrag just nu!


När man bläddrar i magasiner / blader så  tänker man inte på hur mycket jobb som ligger bakom en bild på ett par skor....

Nu måate jag skynda på här för jag ska runt och returnera ting jag fotat hos diverse agenturer & PR-byrårer också ska jag förbereda för nästa styling som ska vara klar på måndag. Jag stor koser mig verkligen med detta jobbuppdrag :-)

Önskar dig en LOVELY fredag och här kommer dagens:

"Om man letar efter regnbågen får man stå ut med lite regn."

Ge aldrig upp dina drömmar !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej!

Kan säga att jag ligger också väldigt mycket efter MEN jag ser det ljusa, det är ännu 4 dagar kvar att fylla med julinspiration och shopping. Ingenting är omöjligt. Jag har dessutom valt att se bort från att det är vi som skall ha hem alla gäster hem till oss och det gör listan ännu längre för vad som behövs göras innan alla kommer :)



Vi fick också julklapp igår, dock får den öppnas på julafton och så spännnande det skall bli och så RÖRD jag blev. Denna lilla varelse som legat i min mage, att hon kan åstadkomma såna känslor, fantastiskt! Första julklappen här med, åhh..härligT! Se nu till att stanna upp och njuta lite med Johanna, inte bara massa jobb :)

Postat av: Kari

Er SÅ glad for at dagene dine er så fine :o)

- julen kommer uansett, selv om man ikke har hjemmebakte julekaker, selvlagde presanger og et hus som er vasket fra gulv til tak.

Kos deg med jobb-oppdrag, tenn lys og ta vare på hverandre. Det er KJÆRLIGHET som er julens budskap, ikke stress og vaskemiddel!



Ønsker deg en deilig dag



-klem-

2008-12-19 @ 11:12:51
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Cina

Här har vi oxå lite kvar att köpa, men jag har nog fixat de allra flesta. Satt idag och slog in alla julklappar det är så mysigt med allt inslagspapper, snören lappar och div. som man pysslar ihop till paketen. Dina julklappar i förra inlägget var så fina.

Så roligt jobb du har.

Fredagskram

Cina!

2008-12-19 @ 11:27:48
URL: http://stilsakert.blogg.se/
Postat av: Felicia

Riktigt snyggt! :)

2008-12-19 @ 11:53:45
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/
Postat av: AnnaG

Hej finaste AnnaStina.



Jag är världens lyckligaste och oerhört tacksam över vad livet har att erbjuda. Det senaste året har dock varit en utmaning, men det är ju de som gör att man växer och jag lär mig nya saker varje dag, kanske framförallt om mig själv. Livet är för kort och alldeles för värdefullt för att inte ta till vara på var dag på absolut bästa sätt.



Jag vill tacka dig för att du gör stor skillnad för mig!



Massor med kramar!!!

Anna♥

2008-12-19 @ 11:57:57
Postat av: Nina

snyggt! :)

2008-12-19 @ 11:59:15
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Kia<3

-Jag är verkligen ute i sista sekunden, ska försöka ge mig ut i julruschen idag och handla julklappar, jag har än sålänge inte lyckats handla en enda julklapp =) Alltid likadant varje år men det brukar lösa sig till slut =)

2008-12-19 @ 12:20:20
URL: http://kialin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fab som alltid! Sweetie jag ska påminna dig om att ÄTA också, för I know you... ;-) Happy Fredag!

PUSS

2008-12-19 @ 12:47:16
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Tindra

Skrev ett inlägg om johannas rum i min blogg, ta en titt, du är såå duktig på inredning, ger mig verkligen inspiration...ha en bra dag..tjingeling...

2008-12-19 @ 13:17:36
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Åj jag fick en tår i ögat när jag läste detta. Jag vet hur glad man blir när man får små egengjorda presenter av sina sessor från dagis. Det är bästa presenten ever=)

Kram till ER

2008-12-19 @ 14:07:18
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: smet

fina kläder :>

julstress är överskattat!

2008-12-19 @ 15:57:46
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej du underbara.

Jag har inte ens börjat köpa julklappar än, men jag gick på jul ledighet i dag.Så på måndag beger jag mig in till Göteborg för att handla. Hur ser helgen ut? Vi skall bara myssa Emma skall på barnkalas i morgon. I kväll blir det färska räkor och skumpa till. Ha det nu så jätte bra och många BAMSE kramar till dig och prinssesan.

Madelene

2008-12-19 @ 16:16:10
Postat av: Mamma till 2

Nej, kan inte påstå att jag är stressad. Har vetat om rätt länge att det ska bli jul, så man har ju haft tid att förbereda sig på. Ända sen förra julen faktiskt.... :)

2008-12-19 @ 17:17:04
Postat av: Josefine,Blekinge

Vad fin du är i utsläppt hår!



Jag är klar med julklapparna även om jag skulle vilja hitta ytterligare en till min man. Har köpt så tråkiga saker till honom.. : ) har du något tips på julklapp till en 36-års man som inte är speciellt intresserad av kläder... (Köper jämt kläder i present/julklapp och det blir lite tråkigt!)

Idag har vi handlat lax, sill, ostar etc. Sen är det lite mer matinköp dan innan julafton + matlagning... Godis har jag gjort...

Kul, men lite stressigt då det är första gången vi ska fira i vårt hus!

2008-12-19 @ 18:17:13
Postat av: Att ha det gott

Vad är det du jobbar med

Blev det ingen internet butik???

2008-12-20 @ 14:46:28
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91