Godmorgon 20:e december !


Bild från min butik Gizmo & Co julen -05. De vackra röda tallrikarna kommer från Mateus. God Jul tillbringaren/ muggen från Bruka Design, zinkringen som jag dekorerat med julkulor kommer från Walther & Co och den är ett TIPS! köp en ring eller en krans och dekorera med julpynt och häng över matbordet på julafton !  Det blir super fint ! :-)

Jag somnade så klart under nattningen igår men det förstod ni ju helt säkert ;-) 

Idag startde denna dag strax före kl. 09  och det var SÅ lyxigt med sovmorgon . Det behövde jag verkligen ! :-)

Jag misstänker att ni är många som har en hektisk dag idag så här sista lördagen före jul? Jag minns den här lördagen i min butik med varma minnen för det bästa jag visste var då kön ringlade sig lång genom butiken och alla kunder var på sitt allra bästa julhumör och köpte fina saker till nära och kära . Det var en helt speciell stämning... också spelade vi så klart alltid den
HÄR underbaraste jullåten om och om igen i butiken ! :-)  Bra musik i butik gör shoppinguopplevelsen ännu bättre, eller hur? själv blir jag absolut påverkad av bra musik !

Nu är det dags för frukost här och sen väntar en dag fylld av jobb för mig men det ska bara bli jätte kul !! :-)

HAPPY lördag kära läsare !  Jag ser att ni efterfrågat tips, så jag lovar att ni ska få några idag ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin.E

Finns Gizmolinas butik kvar?

2008-12-20 @ 11:07:21
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Malin-

Nej tyvärr har jag inte kvar min älskade butik men jag ska starta en ny nästa år ! :) Kram!

2008-12-20 @ 11:10:17
Postat av: karin

håller med absolut den bästa julsången ever,i love wham.

2008-12-20 @ 13:05:21
Postat av: Anette

Tack för all inspiration till oss butiksinnehavare! Skulle behöva hyra in dig när inspirationen tryter. Kram

Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91