Årets sista söndag !


Johanna älskar att se musik program och hon klappade händerna för fullt när vi tittade på reprisen av Körslaget.

Här startade min dag först runt kl.05 när Johanna kom in och väckte mig men det kändes lite tidigt ;-) så vi somnade om och nästa gång jag hörde hjärtat säga "mamma" var klockan 09 . Härligt ! :-)

Nu har vi precis ätit lång frukost framför öppna spisen och reprisen av Körslaget och idag väntar fix här hemma för det är ett totalt kaos i vardagsrummet efter att jag tömde hela vårt kontor inför gårdagens fotografering. Också ska jag skriva alla julkort idag som tyvärr blivit försenade men bättre sent än aldrig som man säger ;-)

  
Igår när vi var klara med fotograferingen på Johannas rum så hängde jag äntligen upp hennes fina rosa stjärna i fönstret. Som sagt: bättre sent än aldrig !  Och gissa om jag längtar till imorgon då jag äntligen ska göra nya slingor i håret så att jag får bort utväxten ;-)

Jag önskar dig en underbart söndag och tänk - idag är det årets sista söndag så njut lite extra !

"Njut livet, det går inte i repris."

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

vilken söt unge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91