And the winner is .... !


Tusen miljoner ♥ TACK ♥ för alla 146 tävlingsbidrag! Jag blir så berörd av allt fint ni skriver och som vanligt så förtjänar ni verkligen att vinna allihopa men i den här tävlingen så finns det bara en vinnare...


Underbara barnkläder från
Howtokissafrog.

And the happy winner is :

Postat av: Jenny

Hej! Tack för en sådan positiv och underbar blog du har. Jag skulle vilja att min son kunde vinna denna tävling pga det urusla utbud av pojkkläder det finns i vår hemstad. Antingen har man köpt av det lilla som finns eller så är det bara döskallar och spindelmannen kvar (!) Han är en liten kille på 2,5 och har en underbar personlighet och dessa kläder skulle passa honom. Håller tummarna. Kram!

2008-11-28 @ 16:06:00
URL: http://livetarunderbart.blogspot.se/

GRATTIS TILL PRESENTKORT PÅ 700KR HOS HOW TO KISS A FROG


Jag önskar Howtokissafrog stort LYCKA TILL i tävlingen om årets barnklädesdesigner hos mama !

Mejla mig din adress till: [email protected] 

TACK igen för alla fina tävlingsbidrag och TACK till Howtokissafrog för ett TREVLIGT samarbete.

♥ Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91