Välkommen 08-08-08!


I söndags, då vi var i Stockholm,  "speed-dejtade" vi våra underbara vänner Lene & Co som vi lärde känna i Thailand. Vi besökte deras helt fantastiskt vackra hus och det var SÅ mysigt att ses igen :-) Kolla in olivträdet - hur fint som helst ! och fotot blev ju lite galet eftersom vi hade solen RAKT i ögonen ;-)

Jag älskar fredagar! :-)  för det är en så härlig känsla att veta att vi har en hel weekend framför oss. Och idag är det ju ett helt speciellt datum också : 08-08-08 som jag vet ska firas i Stockholm eftersom 08 är riktnumret där så jag önskar er som bor i Stockholm en extra festlig fredag ! :-)

Idag vaknade jag - som vanligt - av att Johanna kom gående mot sovrummet och ropade "mamma!" kl. 07.15 och sedan då har hon myst i favorit fotöljen och druckit sin välling och tittat på barnTV och själv har jag hunnit gå igenom "Dagens Näringsliv" (norska "Dagens Industri") för att få med mig latest news.

Det är dags för dusch här nu så här kommer dagens:

"Att välja glädje är klokt. Gör vad du kan för att välja och sprida glädje idag."
/Ur "En härlig bok".

Idag ska vi vara glada hela dagen lång så nu kör vi  !  :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Intressesmurfen

Tack för info angående kartan.



Var så upptagen av mina karttankar igår så vill bara kika in nu på morgonen och säga att du blev jätte fin i ditt "nya hår". Å andra sidan tycker jag att du är snygg jämt.



När vi vaknade i morse öste regnet ner men nu ser det ljusare ut och har slutat regna. Så strax ska vi göra oss i ordning och bege oss in och fira 08-dagen.



Ha en skön fredag!

Postat av: Josefine,Blekinge

Ha en bra dag!



Jag måste säga att jag varje gång jag läser din blogg känner mig lite piggare, gladare och mer inspirerad att ta itu med saker och ting! Ta åt dig av berömmet!

2008-08-08 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91