God natt mina kära bloggisar!


Kommer ni ihåg den här fina sjablonen? Som lovat så mejlade jag car-möbel ang. shipping till Sverige & Norge och häromdagen fick jag svar. I svaret stod det att de är en liten butik och att de sender varor till Sverige & Norge men att fraktkostnaden blir hög (För sjablonen blir frakten 18,50 euro. ) Men frågan är om det inte är värt kostnaden för den är ju SÅ fin :-)

Nu ska jag krypa i säng så att jag vaknar PIGG till Johannas inskolning på dagis som startar "på riktigt" imorgon. Det känns underbart att lägga sig och sova efter en så KUL och trevlig helg och att somna till alla minnen av Johannas 2-års kalas. Tänk - nästa gång fyller hon 3 ! Tiden flyger ! :-)

TACK för alla söta kommentarer jag fått idag och VÄLKOMMEN alla nya bloggisar !  Jag är så glad över att ni följer mig och Johanna och ni inspierar mig massor i mitt bloggande ! :-)

God natt & Sov så gott så "ses" vi i morgon! ♥

P.S jag får fortsätta att blogga om kalaset imorgon ;-)

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej!



Först vill jag tacka för en underbar blogg och schablonen som är ovanför sängen finns att köpa på Panduro Hobby för 219SEK.

2008-08-25 @ 07:47:53
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jättefint!

Postat av: Kristine

Hei

Tusen takk for en fantastisk blogg.

Ang. sjablongen ville jeg tatt med meg bildet til et trykkeri (netprint fks.) så kan de lage den for deg. Sikker mye billigere også.

2008-08-25 @ 08:58:01
Postat av: Nelly

det var inte så farligt dyrt med frakten tycker jag. den är ju jättesöt... : ) kram

2008-08-25 @ 09:27:39
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: Nelly

hej igen!



kollade in på panduro. här är länken, tror det var den som Marit menade. det är självhäftande. kolla in iaf. : )



http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962656



kram

2008-08-25 @ 09:32:48
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: Starmama

18,50 euro är ju ingenting! Det är klart att du ska ha en!

2008-08-25 @ 09:42:41
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej..

Den där sjablonen finns på Panduro också, kanske både lättare och billigare att köpa den därifrån?



Mvh. Elin

2008-08-25 @ 12:58:20
Postat av: Elin

Hej igen..

Här är adressen för den:



http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962656



mvh. Elin

2008-08-25 @ 13:03:40
Postat av: Stina

Haha skulle precis gå in och tipsa dig om schablonen från panduro, men jag var tydligen inte ensam =) men kan tillägga att den tyvärr inte är självhäftande, har beställt en åt min dotter, funderar på att måla den på något tunt material så att den går att flytta på (eftersom vi bor i en hyreslägenhet) =) Kramar Stina

2008-08-26 @ 01:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91