Trevlig middag på verandan.


För en stund sedan på verandan...  Jag har på  mig en tunika från H&M som är sval & skön.

Phuket kl.23.45, tisdag kväll. +29,5 i skrivande stund.

Vi har precis sagt "god natt" till våra härlig grannar Anders & Helene som varit här på middag ikväll. De körde iväg och hämtade super god thai mat på en ny restaurang som öppnat (nära Sandys) och vi har haft hur trevligt som helst.

Tyvärr är det inte vin i mitt glas utan Perrier ;-) Jag lyder min doktor till 110% nu för jag vill verkligen bli frisk.

Thumbnail
Helene & Anders på vår veranda.

Det här blev vår sista kväll med Anders & Helene för den här gången för imorgon reser de. Vi kommer att sakna dem enormt för de känns som "familj" eftersom vi bor så nära varandra (de bor snett under oss) och Johanna har tittat in hos dem i princip varje dag i flera månader så hon kommer verkligen att sakna Helene för hon har busat SÅ mycket med Johanna.

Vi är så enormt glada över att vi funnit så många nya vänner här på resorten! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Låter som om ni har haft en riktigt trevlig kväll!

Postat av: AnnaStina

Vi hade hur trevligt som helst! :) TACK för alla dina söta kommentarer. Kram! :)

2008-04-09 @ 02:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91