Tekniska problem..


Cool tavla på toaletten på restaurang "Hung Fat´s".

Phuket kl. 01.40, natt mot lördag.

Jag började besvara era trevliga kommentarer nyss men så upptäckte jag att det inte fungerade.. jag kan skriva svar men de publiceras inte pga tekniskt fel :-(

Så nu undrar jag så klart om ni kanske är flera som försökt att tex tävla men som inte kunnat lämna någon kommentar? i så fall kan ni mejla mig er kommentar istället till
[email protected]

Vi får hoppas att blogg.se fixar till alla tekniska problem i löpet av helgen så att allt fungerar som det ska nästa vecka!

Den coola tavlan på bilden satt på väggen på toaletten på restaurangen vi besökte igår. Jag skrattade gott då jag såg den ;-)

Nu - god natt på riktigt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91