Sommarlov!


Johanna & friends.

Phuket kl.17.40, onsdag kväll, +34 grader & SOL!

När vi kom till beachen idag så sprang Johanna raka vägen fram till sina kompisar! :-)  Hon älskar verkligen att leka med dem för de busar så mycket.

Det är sommarlov här i Thailand så skolorna är stängda i 1 månad säger en del och 2 månader säger andra, så 1-2 månader med andra ord ;-) Det förklarar också varför det är så många Thai barn på beachen nu.

     
Som ni ser så var vi ganska ensamna på restaurangen, det var vi och barnen :-)  De pussar och kramar och springer runt med Johanna och hon skrattar och myser av all lek & bus.

Jag hade stora planer om att vi skulle fixa en massa interiörärenden idag men alla dagar blir inte alltid som man tänkt sig och jag är GLAD över att vi valde beachen för idag har det varit en underbart solig dag! :-)

Nu ska vi äta glass & mysa här! Riktig tjejkväll ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Johanna verkar hitta kompisar att leka med hela tiden. Kul! :)

Postat av: sanny

gud vad söta

2008-04-30 @ 16:31:05
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

So You think You can BLOG?!

.

över 120 registrerade bloggare i tävlingen hittills!

Har DU anmält Dig än?? :-)

2008-04-30 @ 18:53:06
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: sara

Vad tycker du om min "dagens outfit"? :)

Ha en trevlig kväll.

2008-04-30 @ 20:35:53
URL: http://hoesau.devote.se
Postat av: Anonym



Gillar din blogg. Du verkar ha ett perfekt liv. :)



Kolla gärna in min.



Take care.

2008-04-30 @ 20:56:07
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Skrev till dig i går och det känns som jag känner dig(fast jag inte gör det) men nät jag läser din blogg så känns det så rätt. Ni verkar ha det så jätte bra. det kulle var så roligt att prata med dig förutom den här bloggen.Många kramar LAMO

2008-04-30 @ 21:24:42
Postat av: AnnaStina

Sara-

Ja hon är inte det minsta blyg och älskar andra barn så hon träffar vänner både här & där. Det är perfekt! Önskar dig en flott dag! Kram :)





Sanny-

Tack! :)





LAMO-

Tack snälla du för din trevliga kommentar! :) Vad glad jag blir. Önskar dig en strålande dag! Kram! :)





I övrigt så var det mycket reklam här tycker jag... Har inte helt bestämt mig för om jag ska börja rader sånt eller inte? Eller helt enkelt börja ta betalt kanske? Det vore perfekt! ;)

2008-05-01 @ 07:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91