Smile!


Ny cool tavla av Lisa Rinnevou. Den heter "Disco", kanske pga håret? ;-)

Phuket kl.13.00, söndag, +33,5 grader
.

Nu har sängkläderna jag tvättat på morgon torkat så nu ska jag bädda rent både min & Johannas säng så att det är klart då vi kommer hem i kväll :-) Hjärtat sover fortfarande men jag tror hon vaknar "anytime" nu så jag ska ta och fixa till mig så jag är klar när hon ropar "mamma".

Jag tycker att den här Lisa tavlan passar så bra idag för idag är det verkligen en perfekt dag att vara glad på! :-) Jag ser SÅ fram emot de platser vi ska besöka idag och jag lägtar till jag ska visa er bilder senare.

Njut dagen, passa på att ring familj & vänner och relaxa precis hur mycket du vill, det är ju SÖNDAG!

Puss & Kram! ♥

P.S om jag hinner så slänger jag in en bild på oss i "dagens" före vi åker ;-)

Kommentarer
Postat av: grombaben

En ting som mangler i min stue er en litografi av Lisa Rinnevuo! Hun har sååå mange fine! Det skal innhandles etterhvert, og til og med samboeren er enig! Stilte deg et spørsmål tidligere i uken, om Matteusservice. Mener å ha sett at dere har det i leiligheten deres i Oslo? Vet du hvor man får kjøpt det her? Her i Oslo regner det, men litt deilig også egentlig. Blir dvd til frokosten i dag:) Dere får kose dere i solen:) KLEM

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilket underbart budskap på tavlan. :)

2008-04-27 @ 10:28:51
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91