Phuket kl.22.30


Det blev lite tokigt ljus på bilden pga solen...

När vi kom hem från  "Central Festival" & "Big C" i kväll - efter att ha fixat några ärenden inför resan imorgon -  så somnade jag som vanligt då jag nattade Johanna.  Så nu är jag nyvaken och har precis ätit sen middag :-)

Bilden är från dagens lunch i restaurangen här på resorten och Johanna är SÅ glad i personalen som jobbar där. Killen är restaurangchef och girlsen är ganska nyanställda servitriser. Tjejerna fick adressen till bloggen idag och skulle gå in och titta i kväll så jag hoppas att de blir glada när de ser sig själva här! :-)






Kommentarer
Postat av: Lotta (med brutna ryggen)

Åh vad jag saknar Mr.Pong


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91