Nu ska här badas!


Johanna var helt nyvaken då vi hittade den här underbara kudden inne i en butik. Vet ni vad den kostade? Typ 35 kr :-) Men vi köpte den inte fast den var så söt..

Phuket kl.16.30

Nu har vi precis kommit hem från sjukhus + shopping & ärenden och jag håller bokstavligt talat på att smälta bort så nu ska jag och Johanna ner och bada i poolen a.s.a.p! :-)

Det är knall sol och +35 grader i skuggan så ni kan ju bara tänka er hur varmt det är i solen... puh...! ;-) Men jag klagar inte, för detta är lovely!

Återkommer så fort vi badat klart.

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Pethra

hiihi vilken kudde, ser enorm och gosig ut

Postat av: Lynetmor

Hei, å den puta var jo super fin og ser så god ut! Ønsker dere en fortsatt fin dag :-)

2008-04-08 @ 13:22:22
URL: http://www.lynetmorsblogg.blogspot.com/
Postat av: Johan

En sådan kudde skulle man haft :-)

2008-04-08 @ 13:25:15
Postat av: Sara - Dagens positiva

Åh vilken mysig kudde! :)

2008-04-08 @ 15:29:07
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Irene

Du är en fantastisk kvinna, men du verkar ta allt ansvar själv för Johanna. Eller har jag fel kanske...bara för du syns. Men du verkar få vakna när hon vaknar och ta allt själv. Tror nog att du skulle säga till JIG om inte han drog sitt strå...

2008-04-08 @ 17:31:25
Postat av: Emma

Saknar värmen här i Sverige! /Emma

2008-04-08 @ 20:22:37
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

TACK för era söta kommentarer ni får mig att ångra att jag inte köpte kudden för den var verkligen SÖT! ;)





Irene-

Tack snälla! :) Allt syns ju inte här på bloggen eftersom JIG har valt att inte synas här men visst stämmer det att jag tar mycket ansvar för Johanna, det beror på att JIG jobbar en del här nere så det är en rollfördelning vi har valt för att kunna vara här i fantastiska Thailand. Kram :)

2008-04-09 @ 02:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91