Lördag hela veckan...!


Jag, Lene & Mathilde blev smygfotograferade på invigningsfesten.

Phuket kl.24.00, på väg att bli söndag...

Så har ännu en dag avslutats här i Phuket och här nere är det verkligen lördag hela veckan för dagarna flyger fram och jag är extremt dagvild så det är lördag i princip hela tiden och hur härligt är inte det?! :-)

JIG sa alldelens nyss att det var bilder på mig från invigningen av resorten på resortens hemsida och när bilder blir tagna helt utan ens vetskap så kan ju resultatet blir lite hur som helst och allt kanske man inte vill se....

Thumbnail
... som sina dansmoves tex... ;-) Men det är ju lördag och lördag = party så jag bjuder på den :-)

Nu ska jag lasta ner bilderna från kvällen. Det blev marknad + super god middag i Phuket town och vi kom hem för bara en liten stund sedan och jag är faktiskt lite danssugen för jag lyssnar på en av de cd´s vi köpte...

Hoppas du har en riktigt festlig kväll ! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilken söt klänning du har på dig på bilderna! :)

Postat av: Sandra

Himla söt klänning du har :)

2008-04-05 @ 19:59:01
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Becka

Vilken superfin klänning du har på dej på bilderna! Letar klänning till min systers bröllop och det är nått i den stilen jag har tänkt mej så jag undrar var du har köpt den?

Tacksam för svar!

2008-04-05 @ 21:55:01
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Becka

Vilken superfin klänning du har på dej på bilderna! Letar klänning till min systers bröllop och det är nått i den stilen jag har tänkt mej så jag undrar var du har köpt den?

Tacksam för svar!

2008-04-05 @ 21:56:30
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Malin.E

Mycket fina bilder på er...jättevackra :-)

2008-04-05 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91