Hemma!


Här har vi precis pussat JIG "hej då" och är  på väg ut genom säkerhetskontrollen på flygplatsen i Bangkok. På resan hade jag på mig min klänning från Juicy Couture, jeans från We are Replay, skor DKNY och favvo väskan från Accessorize på ena skuldern och den rosa "prinsessiga Gizmolinaväskan" på den andra ;-)

Phuket kl.22.40, måndag kväll
.

Nu är jag & hjärtat tillbaka i Phujket igen efter 5 dagar i Bangkok! :-) Vi flög med Thai och resan gick hur bra som helst trots att Johanna var lite små trött och busig. Vi satt brevid ett jätte trevligt engelskt par som besökt samma mässa som oss så vi hade en del att prata om :-)


Innan vi lyfte från Bangkok tog vi "ett glas" och åt lite.

JIG är fortfarande i Bangkok men flyger strax mot Norge där han blir i några veckor så nu blir det "girlie" dagar för mig och Johanna. Det känns trist att han är borta så länge men jag & Johanna ska hitta på massa kul så tiden kommer flyga fram! :-)

Nu ska jag ringa upp min kära mamma som ringde då jag nattade Johanna. Återkommer senare med fler bilder från dagen.

Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: I.B

Har nu klurat länge på vad JIG är förkortning av... Ge mig en ledtråd :) Jag tror J:et står för Jan.. men resten då?



I oktober drar jag 9 mån till Thailand. Lovar att ta över din shopping spirit och fortsätta att visa att vi svenska kvinnor är på topp :)

2008-04-21 @ 18:06:56
Postat av: Carolina

Verkar som ni haft det toppen i Bangkok! Det är ju en otroligt härlig stad.. :-)

Hoppas resan "hem" till Phuket går bra!!



Men vad kommer det sig att JIG åker iväg och är borta och jobbar då och då.. Trodde ni båda åkte till Thailand för att få leva livet och bara njuta ett tag!?



Sköt om Er! :-)

2008-04-21 @ 18:16:16
Postat av: AnnaStina

I.B-

Å så underbart att du tar shoppingen då jag rest hem! Jag har varit lite orolig för att jag ska inte ska hitta någon efterträdare.. men nu kan jag ju sova gott om natten igen! ;) Vad ska du göra här i 9 månader förutom att shoppa? När det gäller JIG så är och förblir hans namn en hemlighet :) Men JIG är som du misstänker initialerna i hans namn men det är inte Jan. Trevlig kväll! Kram :)





Carolina-

Tack snälla du! Bangkok var super och resan gick jätte bra :) När det gäller JIG så driver han ett företag (
http://www.basketballshop.com) som han måste hem och jobba med ibland. Det är lite av en förutsättning för att vi ska kunna vara här så länge. Men vi njuter & lever livet hela tiden då han är här! :) Önskar dig en trevlig kväll! Kram! :)

2008-04-21 @ 18:34:51
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vad skönt att resan gick bra. :)

2008-04-21 @ 18:53:40
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Therese

Eftersom jag har läst ALLA inlägg från ditt första råkade jag faktiskt se något postpaket som ni fått. På det paketet fanns JIG´s namn så jag vet vad det står för ;-) Även kul att man kunde hitta bilder på honom så man får ett ansikte. JAG ÄSLSKAR DIN BLOGG! Helst sjukt. Känns som man känner dig på något viss. Och nej, jag är inte sjuk i huvudet. Säkert fler som känner detsamma :-)



Kram

2008-04-21 @ 21:07:36
URL: http://attfungera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91